Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Airsoftosok! Melyik fegyver a...

Airsoftosok! Melyik fegyver a jobb?

Figyelt kérdés

Kezdő komolyabb fegyvernek kéne 2 közül választanom..

Van most egy nagyon jó shotim de majd nyáron le akarom cserélni!

Szóval:

AK47SU (CM.045A) vagy CM.028)?



2016. jan. 31. 18:59
 1/5 Kemkolok válasza:
CM.028 tökéletes fegyver kezdőnek.
2016. febr. 1. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
és az ak74su?
2016. febr. 1. 18:53
 3/5 anonim ***** válasza:

Mind a kettő remek fegyver :) CM.028-assal kezdtem én is, 2 évig használtam, 2014-ben megvette unokatesóm, azóta ő használja. SEMMI baja nem volt eddig, egyedül a hop-up gumit kellet cserélni.


Én ajánlom.


AK 47SU, pedig realisztikusabb az acél/fa kompozíció miatt, ugyanolyan megbízható mint az abs testes társa.

A döntés a te kezedben van. De ha tényleg kezdő vagyok, akkor a CM.028.

2016. febr. 3. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
AK74SU-t válaszd.Kezdő és haladó fegyvernek nagyon szipcsi!CQB harcra és sima erdős terepeken is kiváló.Nem könnyű...persze mert fa és fém.Szerintem a legjobb AK.
2016. szept. 29. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen! Azóta rengeteg idő telt el,még márciusba megvettem az AK74SU fegyvert,amit nem bántam meg és nagyon szeretek! Eszméletlen jó,a súlya megszokhatom,már-már szeretem is hogy ilyen nehéz,főleg mikor valaki meg akarja fogni,és az az első reagálása,hogy: -Uhh,van ám súlya!

Nagyon jó lőtáv és lőkép,kicsiccsentettem egy hangtompítóval,ak infrabakkal és konzervdottal! :)

2016. nov. 28. 14:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.