Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Milyen küzdősportot ajánlanátok?

Pisti9876 kérdése:

Milyen küzdősportot ajánlanátok?

Figyelt kérdés
78kg vagyok, 1,8m magas hetente 3-4-5ször járok kondiba, sokáig úsztam is. A bokszban vagy a karatéban gondolkodtam de teljesen amatőr vagyok a küzdősportok terén ezért is kérdezek itt, hogy ti mit ajánlanátok? Debrecenben illetve környékén. Ami nagyon fontos, hogy az edzések színvonalasak legyenek és ne csak pénzkidobás legyen, hogy elmegyek és az edző leszar.?

2017. aug. 7. 17:40
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Kyokushin jó, bár debrecenben eggyik dojoba járt innen egy srác, aztmondta edzésen csak ültek és jógazenét hallgattak xd
2017. aug. 7. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Igen ezt próbálnám elkerülni, de tisztában vagyok azzal, hogy elsajátítani egy küzdősportot nem pár hónap lesz.
2017. aug. 7. 22:31
 3/12 anonim ***** válasza:
Hát, küzdősportba azért hamarabb eljutsz egy szintre, a harcművészetnek több évek kemény edzése mellet olyan ereje lessz, hogy a védekező fél csontja is törhet.
2017. aug. 7. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Karatét semmiképpen..sportnak,hobbinak jó,de ha meg akarod védeni magad akkor ne ezt válaszd
2017. aug. 7. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
És a kick boxról vélemény?
2017. aug. 7. 23:01
 6/12 anonim ***** válasza:
Az jó
2017. aug. 7. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim válasza:
49%
Ökölvívás. A thai-boxosoknak gyenge a keze és szar a lábmunka. A boxolóknak jó a lábmunkájuk és erős a kezük. A karate és társai ilyen 'fancy' és elegáns sportok. Ha kint vagy az utcán és meg kell védened magad akkor nem állsz le karatézni. Én régen thai boxoltam most ökölvívásra járok és 100x jobb. 13/L
2017. aug. 8. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
13 évesen biztos sokat érthetsz az utcai bunyóhoz :DDDDDD
2017. aug. 8. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?