Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » A Mobilkonzol.hu webáruház...

A Mobilkonzol.hu webáruház megbízható?

Figyelt kérdés

Valaki vásárolt már tőlük? Mik a tapasztalatok?


Playstation 5 konzolt árulnak még előrendelésben. Garantált karácsony előtti kiszállítással.

Több apró hírdetési oldalon is reklámozzák magukat a Ps5 kapcsán. Ez lett furcsa nekem. Válaszokat előre is köszönöm



2020. nov. 20. 15:58
❮❮ ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... ❯❯
 211/293 SándorK2 ***** válasza:

Nekem azt mondta Adrienn 23ig mindenféleképp kiküldik,


Es hogy nincs tulajváltàs

2020. dec. 16. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 212/293 anonim válasza:
100%
23-ig pont elfognak tűnni teljesen az összes lóvéval együtt, addig meg szépen megnyugtatnak mindenkit ezzel a szöveggel :)
2020. dec. 16. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 213/293 anonim válasza:
100%

207-es.

Realitás.:

1. Ebben az évben bejegyzett OIFA ZRT mint anyavállalat. Novemberben létrehozott webshop.

2. Csak online fizetés vagy utalás(simplepay-t levették mert onnan vissza lehet kérni a pénzt.

3. Folyamatosan növekvő kiszállítási dátum, pedig "karácsonyra fixen megkapod" a szlogen.

4. Nem tudják pontosan hány csomaguk van, illetve, hogy ebből a számból mennyit rendeltek meg.

5. e-logisztika(podmniczky u.) is gyanakszik mert még 1 csomag sem érkezett tőlük.

6. Cég bejegyzés szerint az ukrán határ melett van a székhely a semmi közepén levő 1 kis házikó.

7. Folyamatosan hazudozás a megrendlések késéséről (cégtulajdon váltás,covid stb..)

8. 14 napos visszautalást nem teljesítik


Mobilexpo 2020-as változata... fantomcég.

2020. dec. 16. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 214/293 anonim ***** válasza:

Nikuska, te vagy a kis telefonos hölgy?

Próbálod az élét venni ennek a botránynak???

Átlátszó amit írogatni próbálsz, legyünk türelmesek, szegények leterheltek, stb:

De ami számomra tetszik,hogy a bankok közti utalás több idő??? Miről beszélsz, azonnali utalás forint számlák között!!!

2020. dec. 16. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 215/293 anonim ***** válasza:
100%

Előleg számla miért védene? Mivel előre utalás történt,alap, hogy kell adnia.

Ha nem adott volna,és kiderül, akkor már elején bukik,hogy csalók.

2020. dec. 16. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 216/293 anonim válasza:
2x beszéltem Adriennel, vagy legalábbis az ezen a néven futò diszpécserhölggyel. Ameddig nem fix semmi, nem célom őt bántani, így az ott elhangzottak nagyrészét privátként kezelem, azonban a tény, hogy a második hívásomban feltett kérdések nagyrészét passzolta csütörtökig, valamint a 0 kommunikáciò részükről(pl innen tudtam meg elsőnek azt is, hogy a gépek már megvannak, csak csomagolásra várnak, legalábbis szerinte) arra késztetett, hogy ma megindítsam a refundot simplepayen. Egyelőre egy válaszemailt kaptam, hogy kinyomozzák az ügyet, valamint telefonon tájékoztatott az ügyfélszolgálatos, hogy nem én vagyok az első aki megkereste ezügyben őket. Ha tippelnem kéne jelen állás szerint valòszínűleg a simplepayes kifizetéseket visszakapjuk, gyanítom ez volt a csali részükről, és az átutalt összegekre mennek. Tisztában vagyok vele, hogy fentebb valaki visszakapta a pénzét, de ha jòl tudom ez még novemberben történt, feltételezem eleinte nem akartak kockáztatni. Azt is mondta a hölgy nekem, hogy hétvégén fognak szállítani gls-sel, és hogy ők sem fognak kiadni cégtitkokat. Na most a gls valòban nem adta ki, azonban azt garantálták, hogy hétvégeken nem szállítanak.. Szeretném hangsúlyozni, hogy nem rendelkezem fix tényekkel arròl, hogy átverés-e, azonban az informáciòközlés teljes hiánya miatt megtettem a szükséges lépéseket az otp-nél, ha nekem nem adnak ki semmit, akkor majd nekik kénytelenek lesznek. Egyébként ilyen esetekben az otp 15 milliò forintig garantálja a visszafizetést, még akkor is, ha a gyanúban forgò cég lehúzta a kifizetett összeget, egyelőre a kérdőjel azokon az embereken van, akik simple nélkül utaltak nekik. Szerettem volna ps5-öt a fa alá, és valahol még reménykedem benne, hogy szakmaiatlanságon túl nincs más a háttérben és a várakozòk megkapják végül a konzolt, de az a helyzet, hogy túl sok a "véletlen" egybeesés ahhoz, hogy ne tegyem meg a biztonságomat garantálò lépéseket. Szar lesz ps nélkül kihúzni a két ünnepet, de még szarabb lenne, ha a pénzem is menne vele együtt a levesbe...
2020. dec. 16. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 217/293 Kace__ ***** válasza:

én írtam e-mailt a hölgynek, hogy már nincs SimplePay fizetéses opció, illetve hogy kb semelyik külső oldalra vezető banner sem valós címre mutat (SimplePay, Visa, MasterCard, Maxapró, Olcsóbbat). kb azonnal válaszolt, hogy ezt még nem jelezte neki senki, nem tudja miről beszélek :D

úgyhogy válaszul küldtem neki egy screenshotot, majd ő is 'rápróbált' és neki sem volt SimplePay lehetőség. állítólag egyeztet róla a főnökével. Ja, illetve az ÁSZF-jükben az áll, hogy "A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap." Mivel én 11.16.-án rendeltem és kaptam visszaigazolást, ezért a mai napon jár le a 30 nap. Ugyan ebben a levélben erre is felhívtam a figyelmét, amire nem érkezett válasz. beszéltem a GLS-el is, nem adhatnak ki céginformációt, majd azután lehet náluk érdeklődni ha már van csomagszám. Beszéltem fogyasztóvédelmi jogásszal is. Az ő tanácsai alapján megírtam a mobilkonzolnak, hogy ha 11.23-ig nem képzbesítik/nem tudom átvenni a gépet, akkor kérem az 5 napon belüli pénzvisszafizetést. Hogyha ez sem történik meg 11.28-ig, akkor békéltető eljárást és fogyasztóvédelmi kivizsgálást indíthatok. egyenlőre ennyit tudtam tenni, próbálom az elogisztikát is elérni, de pénteken elmegyek hozzájuk és személyesen kérdezem meg mi a fasz van

2020. dec. 16. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 218/293 BulmaSwan válasza:
217 Kace: Tegnap elogisztika nem tudott semmiről sem, felhívtuk őket is. Felesleges odamenni, hacsak nem jön addig email csomagszámmal meg, hogy átvehető.
2020. dec. 16. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 219/293 Kace__ ***** válasza:
igen, most az előbb tudtam velük én is beszélni. valóban nem tudnak semmit a mobilkonzolról, illetve ők is Hétfő óta próbálják felvenni velük a kapcsolatot de nem érik el őket, nem válaszolnak nekik
2020. dec. 16. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 220/293 Kace__ ***** válasza:
ahogy nézem, a Jófogás-ról levették a hirdetést. még tegnap visszafelé képkereséssel megpróbáltam utánajárni hátha a képet is máshonnét szerezték, amit a hirdetéshez töltöttek fel, de nem találtam egyezést sehol, több keresőmotort is megpróbáltam. szóval talán egy nagyon halvány bizalomra adhat okot, hogy a kép a konzol dobozáról saját volt..
2020. dec. 16. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!