Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » A szolgáltató hibája, hogy...

A szolgáltató hibája, hogy nincs internet vagy nálam romlott el valami? (Digi)

Figyelt kérdés
Tegnap este 11 óta a modemen (Cisco 3208) csak a power, a ds és a link ledek világítanak. Az us folyamatosan villog, a link néha villog párat, aztán ismét folyamatos. A routeren (TL-WR 840N) látszólag minden rendben, világít ahogy szokott. Reggel 6 körül minden működött kb. egy órát, aztán azóta megint nem. Mi lehet a gond és mi a teendő? Kinevetni nem ér, nem értek hozzá :(

2023. aug. 20. 12:25
 1/3 anonim ***** válasza:
Indíts újra mindent, az ügyfélszolgálat is ezt mondaná valószínűleg, hacsak nincs valami arrafelé.
2023. aug. 20. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Próbáltam többször is. Nem történt semmi.
2023. aug. 20. 13:01
 3/3 anonim ***** válasza:
Hívd fel a Digit!
2023. aug. 20. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!