Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Matematikusként hogyan lehetek...

Matematikusként hogyan lehetek szoftverfejlesztő?

Figyelt kérdés
Másodéves matematikus hallgató vagyok Budapesten és szoftverfejlesztés területén szeretnék elhelyezkedni. Nem ismeretlen számomra ez a terület, középiskolás korom óta programozgatok főként C++-ban. Probléma az, hogy már gyakornoki állásokra is kell átfogó informatikai tudás (adatbázis, SQL stb). Mit javasolnátok? Próbáljak meg egy online course-t?

2019. szept. 15. 14:14
 1/9 anonim ***** válasza:
Jó úton jársz, ha programozol. Tanulj meg rendesen angolul. Tanuld meg a kapcsolódó technológiákat (most nem tudom, C++-hoz mik vannak).
2019. szept. 15. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Mi lenne a cel? Hanyagolni akarod teljesen a matek vonalat?
2019. szept. 16. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Abszolút nem hanyagolnám. Szeretnék komplexebb algoritmusokat tervezni és ehhez elhanyagolhatatlan a fejlesztői tudás/tapasztalat. Később inkább machine learning-el foglalkoznék releváns lenne egy szoftverfejlesztő állás.
2019. szept. 17. 21:47
 4/9 anonim ***** válasza:
úgy hogy szoftvert fejlesztest
2019. szept. 18. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Milyen egyetem? Gondolom vannak kötelező infós tárgyak. Meg ezekhez tudsz felvenni extra választható tárgyakat is.


A BME és ELTE matek BSC mintatantervekbe néztem bele és van bennük egy csomó infós tárgy.

[link]


[link]

2019. szept. 18. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Interaktív SQL tutorial: [link]
2019. szept. 18. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
ELTE alkalmazott matematikus specializáció
2019. szept. 20. 03:06
 8/9 anonim ***** válasza:
Na akkor ebben a félévben van java, c++ és Python is :)
2019. szept. 20. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza: