Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Java-ban lehet számitógépes...

Evilwhite kérdése:

Java-ban lehet számitógépes játékot fejleszteni?

Figyelt kérdés

Melyik engine ajánlatos javához?

Azt tudom hogy Unity C#-használja és Unreal Engine C++ használja



2020. máj. 18. 21:29
 1/6 anonim ***** válasza:
70%

A Minecraft-tot eredetileg Javaban fejlesztették, ők LWJGL könyvtárat

[link]

használják.

2020. máj. 18. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
80%

3D-s valósidejű játékokhoz nem igazán alkalmas a Java, a mikrolagokat sehogy sem, vagy csak nagyon nehezen lehetne megszüntetni.


Enginennek lwjgl vagy jMonkeyEngine.

2020. máj. 18. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%
Vedd végig az egyetemen tanított komoly matek képteleket + fizikát (természetesen amikor ezt elkezded már legyen egy stabil tudásod, magyarán dolgoztál 2-3 évet valahol), ezt követően pályázz meg valami céget ahová felvesznek kávéfőző gyakornoknak, és TALÁN, de csak TALÁN lesz közöd a játékfejlesztéshez
2020. máj. 21. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
82%

Minden témának meg van a jelentősége.


Mesterséges Intelligenciára olyan nyelveket használnak, ami hatékonyan és könnyen módosíthatóságát segíti. Ilyen pl.: Python vagy Java. Itt nem akkora a hangsúly a sorsaságon. Mert most 2 vagy 3 óra alatt tanul fel 2TB adatbázist, oly mindegy, ha este futtatod.


Üzleti alkalmazások esetén azért függ a válaszidő a kényelmes használat miatt, így ott inkább a Java nyelv dominál, mivel az gyorsabb mint a Python. Pythonnak más előnye van, de nagyságrendileg fej-fej mellet vannak.


A játékok terén ott még inkább számít a válaszidő, így kénytelen vagy gépi kód szintre lemenni, hogy ne fügj annyira interpretertől, ami alapból lassító tényező. Ezért C# és/vagy C++ban írják a játékokat.

2020. máj. 21. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
30%

"Üzleti alkalmazások esetén azért függ a válaszidő a kényelmes használat miatt, így ott inkább a Java nyelv dominál, mivel az gyorsabb mint a Python."


Ez egy jó nagy hülyeség.

2020. máj. 21. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
55%

"A játékok terén ott még inkább számít a válaszidő, így kénytelen vagy gépi kód szintre lemenni, hogy ne fügj annyira interpretertől, ami alapból lassító tényező. Ezért C# és/vagy C++ban írják a játékokat."


Na, ez meg még nagyobb hülyeség.

A C# eleve nem natív, igényli a keretrendszert. A legközelebbi rokonságban éppen a JAVA-val van.


A JAVA meg a multiplatform és az igért biztonságossága okán terjedt el a banki/gazdasági közegben.

2020. máj. 21. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!