Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehet az ember versenyk...

Hogyan lehet az ember versenyképes fejlesztő?

Figyelt kérdés

Programtervező informatikus hallgató vagyok. Nem a legjobb. Nem töltöttem az egész életemet info/matek oktv-ken.


Programozni tudok. Nem jól, nem vagyok profi, nem ipari szinten, de tudok. (Bár a funkcionális nyelvek nehézséget okoznak.)


Viszont azon kívül, hogy különböző rendezésekkel, menüs switch caseekkel, rendező algoritmusokkal meg matematikai modellekkel foglalkozunk nem tudom ebből hogy lesz valódi tudás.


Kérdésem az lenne, hogy a programozásnak milyen attribútumára kéne fókuszálni, hogy versenyképes legyek, mint fejlesztő.


2022. okt. 17. 01:56
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
69%

"Programtervező informatikus hallgató vagyok. Nem a legjobb. Nem töltöttem az egész életemet info/matek oktv-ken."


És? Más meg életeket ment orvosként úgy, hogy életében először 20 évesen vehetett legálisan szikét a kezébe és akkor is szilikont meg hullákat vágott csak vele. A fejlesztőnél sokkal komolyabb, sokkal nagyobb felelősséggel járó szakmákat 18 éves koruk fölött kezdik az emberek és semmi hátrányuk nem származik abból, hogy nem koravén különcök. Pilóták, orvosok, stb. Nem leszel kevesebb attól, hogy nem 15 évesen kezded. És attól sem, hogy nem jársz versenyekre gyerekként. Sokan egyetemre sem járnak a szakmában.


"Programozni tudok. Nem jól, nem vagyok profi, nem ipari szinten, de tudok. (Bár a funkcionális nyelvek nehézséget okoznak.)



Viszont azon kívül, hogy különböző rendezésekkel, menüs switch caseekkel, rendező algoritmusokkal meg matematikai modellekkel foglalkozunk nem tudom ebből hogy lesz valódi tudás."


Úgy, hogy elmész dolgozni gyakornokként, amint tudsz. Ez így működik, nem a padban.