Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Csak én vagyok ennyire hülye?

Csak én vagyok ennyire hülye?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok a weprogramozás terén. Fel akartam tenni a composert a hostingomra, egy teljes napot szórakoztam már vele, hogy SSH-n keresztül puttyval feltegyem, de végül megkértem egy nálamnál hozzáértőbb személyt, aki egy fel óra alatt megcsinálta(szerintem ritka idiótának gondolhat).
jan. 13. 11:56
 1/4 anonim ***** válasza:
68%

Mégis erre a kérdésre milyen objektív választ vársz? Természetesen számtalan ember létezik aki nem képes végrehajtani ezt a feladatot, például ha körbekérdezel az Óbudai piacon, biztosan találsz olyat akinek ez meghaladja a képességét, tehát bizonyítást nyer, hogy nem csak te vagy ennyire hülye.


Másfelől aki tapasztalattal rendelkezik és többször csinált már ilyet nyilván gyorsabban fog menni neki. Most belekezdhetnék érzelgős szövegbe, hogy jajj ne aggódj még kezdő vagy majd belejössz stb... de egyrészt a programozás topic nem a lelki problémáid megvitatására való, szóval ha ilyen célból írtad ki a kérdést inkább keress fel az önbizalomhiányoddal egy pszichológust. Másrészt maga a kérdésed és a mentalitásod nagyobb probléma mint hogy nem tudtad magadtól megoldani a feladatot.

jan. 13. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ezt hívják tapasztalatnak.

Aki gyakorlott valamiben, az valószínűleg töredék annyi idő alatt meg fogja oldani, mint az, aki életében először csinálja.

jan. 13. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
És mi okozta a nehézséget? A Composernek elég jó dokumentációja van, ha az ember telepítés előtt elolvassa és követi a lépéseket, akkor nem szokott probléma lenni.
jan. 13. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Igen.
jan. 14. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu