Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Melyik programnyelv a legalkal...

Melyik programnyelv a legalkalmasabb,2-D és 3-D játékok fejlesztésében?

Figyelt kérdés

Windowson futó játékokat fogok készíteni a haverokkal.

Már szépen megvan a csapat csak nem tudjuk,hogy a játékfejlesztés céljából melyik programnyelv a legjobb,és legalkalmasabb erre a célra.


Ezekkel a programokkal szeretnénk neki látni:


1.Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate

2.cinema 4D v.12

3.Adobe Photoshop cs5

4.Adobe after effects cs4

5.3D Game stúdió A7 v7.80


A felsorolt programok közül ez tökéletes kombináció?

És ha nem akkor írjatok megfelelőt köszi.


2011. júl. 4. 00:58
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

C++ és valami graf/audio library, mondjuk libSDL + Photoshop elég ezek közül szerintem, az animációt hasznosabb megírni a programkódban


Igazából a grafikus könyvtárat kell megválasztani már az elején jól mert egyik rendszer nem igazán kompatibilis a másikkal és később sok munka lehet átírni

2011. júl. 4. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

1. Ha nem tudjátok, melyik a legalkalmasabb, akkor valószínűleg kezdők vagytok.

2. Ha kezdők vagytok, akkor nem fogtok tudni elsajátítani egy nyelvet csak úgy hip-hopp.


Tehát a javaslatom, hogy csináljátok abban, amit tudtok.

2011. júl. 4. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Ajánlom az XNA-t.Ne a környezetre,hanem a játékra koncentráljatok.Ha van mögötte egy jó ötlet, és megfelelően kidolgoztátok,akkor vajas kenyérből is lehet jó játékot csinálni.
2011. júl. 4. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Nem vagyunk kezdők.

És amúgy tényleg fogalmam sincs hogy játékok készítéséhez mi a legjobb.

2011. júl. 4. 22:02
 5/8 anonim ***** válasza:
Nem érzed az ellentmondást? Ha nem tudod, milyen eszközöket kéne használni egy ennyire általános témában, akkor nem igazán lehetsz nem-kezdő.
2011. júl. 5. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
LOL :D
2011. júl. 5. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Nyelvfüggő és platformfüggő. Windowsra én VS2010-et és XNA-t használnék. (nem muszáj az ultimate, lehet express is, ez utóbbi ól jön, ha ki akarod adni a játékot, mert így megteheted legálisan). Ha jobban szereted a C/C++-t, akkor használj DirectX API-ra épülő könyvtárakat (megkönnyítik a Dx API használatát).


Unix platformra OpenGL API-ra épülő libeket, és CodeBlocks-ot lehet használni.


Mobilokra pedig meg kell nézni az OS doksiját.

2011. júl. 6. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
59%
Én a game maker 8-at ajánlom 2d-hez,nekem nagyon bejött.Egyszerű és elég sok minden kivitelezhető vele.
2013. jan. 2. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!