Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen könyve (eke) t ajánlaná...

Milyen könyve (eke) t ajánlanátok a programozás alapjainak elsajátításához kezdőknek?

Figyelt kérdés

26 éves vagyok és eddig még egyáltalán nem foglalkoztam ezzel a dologgal. Csupán érettségiig tanultam suliban informatikát. Még diák vagyok, de lenne időm ezzel a dologgal is foglalkozni és érdekelne is. Meg persze nem utolsó sorban a pénz miatt is. Bár tudom hogy ahhoz hogy ezzel valaki jól keressen elég magas szinten kell lenni.a mai világban nem árt ha az ember több lábon áll. az angol nyelvet most kezdtem el tanulni, mert nélküle semmi értelme, hisz erre a nyelvre épül a programozás. Sajnos csak teljesen egyedül tudok nekiállni, de szeretném kipróbálni magamat ezen a területen is, hogy képes lennék-e ezt komolyabb szinten elsajátítani?! OKJ-s képzésen is gondolkoztam de arra egyenlőre nincs pénzem és hallottam már ezekről a képzésekről jót is, rosszat is.

Nem tudom érdemes-e ennyi idősen ennek nekifogni, de gondoltam esetleg itt tudok ötleteket, tanácsokat, könyvcímeket vagy weboldal javaslatokat gyűjteni. Egyáltalán működhet-e ez így, hogy az ember ezt magától megtanulja?


2013. dec. 1. 22:08
 1/6 anonim ***** válasza:

http://www.gyakorikerdesek.hu/kereses.php?keres=aj%E1nlan%E1..


azért ez sokat elárul, hogy naponta kiírja valaki ezt a kérdést

(ezek szerint még SENKINEK nem sikerült épkézláb választ adnia rá?)

2013. dec. 1. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

De, nagyon-nagyon sok értelmes válasz lett, csak a válaszolók nagy része már nagyon unja, hogy naponta le kell ugyan azt írnia, ezért nem is teszi.


OKJ felejtős, egy átfogó nézetet talán ad, de inkább csinál pár rossz beidegződést, amit később nehéz lesz kijavítani.

Angol kelleni fog, ha az megvan, akkor el lehet indulni szépen a leírások tengerében.