Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Melyik a leggyorsabb webes...

Melyik a leggyorsabb webes technólógia?

Figyelt kérdés

Online 2D rts (real time) játékot akarok írni. A böngésző minél nagyobb területén fusson sok objektumot kezelve. Tehát a böngésző teljes szélességének, magasságának kb 75%-án legyen kiterítve a renderelendő terület. Sok (kicsi) animációt kell hogy elviseljen.

HTML5 canvas meg SVG. Ezeket ismerem esetleg flash, silverlight de ezek már nincsenek pályán. WebGL nem tudom mennyire annyira, csak h canvasba fut :D



2014. júl. 12. 17:10
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
unity ?
2014. júl. 12. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:

A terület nagyon egyszerűen szabályozható.

A kérdés, hogy milyen nyelven és pluginnal vagy anélkül menjen-e a dolog.

2014. júl. 12. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
Az nem webgl-re épül am? Különben az semmiképp. Meg semmi engine nem kell.
2014. júl. 12. 19:23
 4/19 A kérdező kommentje:

"A terület nagyon egyszerűen szabályozható.

A kérdés, hogy milyen nyelven és pluginnal vagy anélkül menjen-e a dolog."

Plugin nélkül bármilyen nyelven. De leginkább C#+js+..

2014. júl. 12. 19:24
 5/19 anonim ***** válasza:
Akkor canvas, bár nem tudom, hogy mi a bajod egy flash pluginnal... De te tudod.
2014. júl. 13. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:

> Online 2D rts (real time) játékot akarok írni.

> Meg semmi engine nem kell.


Egy kis ellentmondást véltem felfedezni.

2014. júl. 14. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
Hát majd szépen megírja a SocketIO-t újra ;D
2014. júl. 14. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 A kérdező kommentje:
socketeket már programoztam igaz c, c#-ba de azok talán menni fognak. Am a flash az még szóba jöhet mert az olyan h ugyis mindenkinek fenn van. És ha összevetnénk a flash-t a canvas-szel (és a WebGL-el) akkor milyen eredmény születne? Meg a WebGL-be vannak shaderek azok sokat lendítenének a dolgokon nemde?
2014. júl. 14. 12:20
 9/19 anonim ***** válasza:
53%

Tehát, a következőket állítod.

1.) "socketeket már programoztam igaz c, c#-ba de azok talán menni fognak." - Én meg SocketIO-t írtam a kommentben, megnézem, hogyan fogsz te webre real-time kapcsolatot állandó újraküldözgetések nélkül fenntartó keretrendszer-féleséget írni c-ben.

2.)"Am a flash az még szóba jöhet mert az olyan h ugyis mindenkinek fenn van." - ember, te eldöntötted már, hogy mi a fenét akarsz? Egyáltalán milyen nyelveket tudsz? Pl. angolt biztosan nem, mert akkor már beírtad volna a keresőbe. Programnyelvet?

3.)"És ha összevetnénk a flash-t a canvas-szel (és a WebGL-el) akkor milyen eredmény születne? " - milyen? Nézzük csak. Tehát van három autó. Az egyiket teljesen neked kell felépítened, a másikat csak festeni, a harmadikat azért fényezni is, meg kicsit karbantartani is.

De ha ezt felteszed kérdésként, nyilván fogalmad sincs, hogy milyen nyelveken mennek, milyen környezetben íródnak, és miként jutnak el a felhasználókhoz.

4.)"Meg a WebGL-be vannak shaderek azok sokat lendítenének a dolgokon nemde? "-

"A számítógépes grafikában a shader egy olyan program, amely lehetővé teszi megjelenítési effektusok számítását a grafikus kártyán."

ja, tényleg, majd a böngészőn keresztül belemászol az ember gépbe. Amim pluginnal még menne is, de nekem te nem tudsz olyan, te általad írt 2d játékot mutatni, ami kiakasztaná a gépem.

2014. júl. 14. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 A kérdező kommentje:

1. Neked nem kell semmit se megnézni majd én azt megoldom.

2. A feladathoz választok prog nyelvet és nem fordítva! Olyan nyelvet tudok ami kell hozzá majd. Ezen nem kell fennakadnod, majd én fennakadok rajta.

3. Ez nem autóverseny. A kérdést meg nem kerülgetni szokták hanem válaszolni rá. Segítek: "A canvas akkor gyors ha a renderelendő terület kicsi. WebGL-re ugyan ez igaz mert canvasba fut. Ugyanakkor canvasra sok objektumot ki lehet rajzolni. A flash meg abban gyors hogy... [na ezt nem tudom]". Az h mennyi többlet munka van vele megint nem volt kérdés -gondolom az autos hasonlatokkal ez volt a cél. "De ha felteszed..." nyilván nincs fogalmam, mert akkor tudnám melyik mikor gyorsabb és fel se tettem volna a kérdést.

4. Nah ez abs hülyeség. Belemászni az ember gépébe? Miket írsz Te? Mit kiakasztani? Tessék: [link] ezzel majd rájössz mi az a shader program.


Továbbiakban a kérdésre tessék válaszolni ne ilyen "te ostoba vagy azt se tudod mit csinálsz, tudod te egyáltalán mi az az ABC?". A kérdésből nem kell sejteni semmit csak válaszolni rá ilyen egyszerű még egy óvodás is tudja, ha kérdeznek akkor arra válaszolok nem másra, meg nem visszakérdezek. És nem vagyok felháborodva és nem érdekel mások felháborodása se, csak leírtam az igazságot (ami néha fáj).

2014. júl. 14. 16:58
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!