Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Melyik a legértékesebb program...

Melyik a legértékesebb programozási tanfolyam, ami jobb, mint egy egyetem? (Java)

Figyelt kérdés

Pl a Cisco képzései (CCNA stb..) remek dolgok, csak egy valamivel foglalkozik, csak azt tanítja, és nem mint az idióta egyetemek, hogy sok más felesleges dolgot is, és a munkaadók még jobban el is fogadják, mint a diplomát.


Ilyet keresek én, csak programozásban. Javaban látom a jövőmet, szóval ilyen érdekelne.

Tud valaki ilyen hasonló világszínvonalú kurzust? Ha igen, akkor az ára és a hossza is érdekelne.


Köszönöm!



2014. dec. 17. 22:34
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
16%

Én ismerek egy céget, aminek vannak nagyon jó java tanfolyamai. Másik, objektum orientált nyelvben szerzett legalább 2 éves programozási tapasztalat kell hozzá, de aztán k*b**tt sokat fizet (még a tanfolyás alatt is).


Csak Tengor lehurrogná, hogy kell hozzá matek (pedig nem kell).

2014. dec. 21. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 Tengor ***** válasza:
56%
#11, nem vagyok én senki, hogy tartani kelljen a lehurrogásomtól. Esetleg adhatnál valami támpontot, hogy megkereshető legyen a tanfolyás. A pontos linket az admin lehet, hogy törli.
2014. dec. 22. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
0%
Ha igaz lenne, amit írsz, nem lenne 0%om, az infókat a kérdezőnek elküldtem, mert ő nem hurrogja le. A többiek meg "what you want - what you get".
2014. dec. 22. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%

@troll314csa


A lepontozást jóeséllyel azért kaptad, mert

˙˙˙˙a) A "k*b**tt sokat fizet" szállóigéddel - ami mellesleg nettó hülyeség - elárultad, hogy vajmi keveset tudsz a témáról, és mégis

˙˙˙˙b) Beszólsz Tengornak


...akivel bár ezúttal nem értek egyet, nem mutogatok rá ujjal, hogy "úgyis lehurrogná a véleményemet".


Lehet, hogy az infókat a kérdezőnek küldted, csak épp érdemi információ nincs közte ("Ismerek egy céget" - Milyen céget? Elérhetőség? Valami?)

2014. dec. 22. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 Tengor ***** válasza:
53%

#13, ok tegyük fel, hogy lehurroglak. Szerintem két kezemen (de legfeljebb a lábujjaimat is igénybe véve) meg tudom számolni, hogy hányszor használtam eddig a kis kezeket válaszok értékelésére. Ha rá is nyomok egyet, attól még nem lesz 0%-os a válasz, ehhez másoknak is azt kell gondolni és másoknak is rá kell nyomnia. Persze tegyük hozzá, hogy esetedben egyrészt meg sem szólaltam, másrészt nem nyomogattam semmilyen színű kezeket.


Ugyanakkor, ha nagy butaságot írsz, akkor még csak le sem kell, hogy hurrogjalak, más is érzi ezt és aszerint értékel.

Viszont most már nagyon kíváncsi vagyok a tanfolyamra!

2014. dec. 22. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

Ne veszekedjetek legyszives :D Es lehet kicsit felreirtam a dolgokat, NEKEM nem kell a matek. En jatekokat akarok csinalni, es bar imadom a programozast es az infot, semmi vagyam bekerulni egy ceghez hogy megmondjak mit csinaljak... Akkor inkabb dolgozok valami mas helyen, tegyuk fel sofor, de az alatt folyamatosan tanulom a (pl) Javat, es csinalgatok jatekokat, felteszem Steamre es meglatjuk sikeres lesz e.


En megertem, hogy a tudasom nem er fel itt sokakeval, de azert en sem vagyok hulye :) Nem kell a torkomnak esni, ha esetleg nem egyezik a velemenyunk.

2014. dec. 26. 12:55
 17/20 anonim ***** válasza:
100%

"En jatekokat akarok csinalni"

Na itt lőttél nagyon mellé.

A játékfejlesztéshez elengedhetetlen a matek. Szinte bármi máshoz viszonylag elenyésző a jelentősége - alapszinten persze ismerni és használni kell -, de a játékokban épp hogy komoly hangsúly van a matekon, illetve olyan témakörökön (pl. fizika, hogy csak a legtriviálisabbat említsem), amelyek a matekra épülnek. Normálszámítás nélkül például nincs ütközéskezelés, ütközéskezelés nélkül meg legfeljebb memóriajátékot készíthetsz, de párféle számítás még oda is kell. Projekció koordináta-geometria nélkül? Ezekből ugyan van egy-két feladat, amit egy engine el tud intézni helyetted, de egyrészt nem bármit, másrészt ha nem tudod legalább nagyjából, hogyan működik, akkor nemigen fogsz vele boldogulni.


A matekot persze - rengeteg effort befektetésével - ugyanúgy megtanulhatod magad, mint szinte bármi mást, de el nem kerülheted.


Hogy egy kicsit korábbi megjegyzésedhez is visszanyúljak:

"Ha pl kell majd egy egyenlet" - Megnyugodhatsz, kell. Mindenhová. Csak a gyakoriság változik. Az egyenletek megoldása alapvető.


"Azért kellene egy papír, hogy dolgozni tudjak" - Nem kell. A valamire való helyeken nagyobb hangsúly van a tényleges tudáson, vagy a felmutatható tapasztalaton (ez neked még jóeséllyel nincs), mint egy papírfecnin. Értelemszerűen ezzel nem azt állítom, hogy 4 általánossal is felvesznek bárkit.


"En megertem, hogy a tudasom nem er fel itt sokakeval, de azert en sem vagyok hulye" - Javíts ki, ha tévedek, de ezt így senki nem állította. Csupán arra próbálunk rávilágítani, hogy olyasmiről alkotsz téves véleményt, amire - tapasztalat híján - nincs rálátásod.


Nem tudok igazából jobb tanácsot adni, mint hogy most rögtön fogj bele a játékfejlesztés rejtelmeinek tanulmányozásába; meglátod magad, hogy mennyire nem létezik ez a dolog matematika nélkül...

2014. dec. 26. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
85%

"Csinálgatok játékokat"... :-D


Egyedül? Ugye tudod mi minden kell egy játék alá? Grafika? Abban pro vagy? Nem grafikus motor, grafika. Azt "csak úgy" letölteni nem fogod tudni, csak mondom. :-) Androidra talán még menne, de PC-re már esélytelen egyedül csinálnod bármi értékeset (belátható időn belül)...

2014. dec. 26. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
43%

Egy kis OFF:


Olvasom ezt a sok elmés hozzászólást és már lassan összefosom magam a nevetéstől. A matekot jellemzően az erőlteti akinek fősulin lenyomták a torkán "kötelező" címszó alatt, például a sokkal több programozási gyakorlat helyett és most utólag mentve a menthetőt inkább isteni, hogy "jaj de nagyon kell a matek". Másik hozzászóló: Játékfejlesztésnél kell a matek meg a fizika? Mi van? Láttad te már például az Unity, Unreal Engine, Cry Engine környezeteket? Maga a szoftver mindent megcsinál helyetted az utolsó fizikai számításig. Manapság csak be kell importálni a tonnányi nyersanyagot (hangokat, textúra rétegeket, modelleket) összekattintgatod a mesterséges intelligenciát a megfelelő menükből és megírsz pár hitvány scriptet speciálisabb eseményekre. Badumtss! A játékfejlesztés legnagyobb részét a rengeteg content létrehozása adja ki. Unity-t régebben, jelenleg az UT Engine-t élesben használom, ismerem a 3D Studio MAX-ot és a C#-ot haladó szinten: Ez alapján elmondom, hogy rohadtul lehet akármilyen játékot készíteni mindenféle perverzebb matek/fizika nélkül. Egyedül a csökevényes fantáziád szabhat határt.

2016. szept. 14. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim válasza:
28%

Utolsó:


Teljesen igazad van, fel se tudom fogni hogy van itt ennyi értelmiségi... Játékot manapság pofonegyszerű készíteni, főleg ott van a rengeteg hivatalos Unity3D tutorial, és ezekből rengeteget lehet meríteni.

Nem kell a grafikától kezdve mindent neked leprogramozni, atya isten...

Ráadásul egyetemi végzettség nélkül is el lehet helyezkedni, ha tudod mit akarsz csinálni.

2016. dec. 12. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!