Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ahhoz, hogy egy kisebb 10 fő...

Ahhoz, hogy egy kisebb 10 fő alatti programozó csapat egy mobil alkalmazást, esetleg játékot fejlesszen mennyi tanulás szükséges?

Figyelt kérdés

Úgy, hogy vállalható minőséget alkossanak, ami akár nyereséges is. Lehetséges, hogy erre még tanuló fázisban, egyetem mellett képesek legyenek, vagy már komoly tapasztalatok szükségesek hozzá?

Azt sejtem, hogy ez nagyon egyén függő is, de most a nagy álltalánosságból induljunk ki.


Előre is köszi!


Ui: laikus vagyok, s nem ezen a területen tanulok. Csak érdekel a dolog...



2017. márc. 27. 21:41
 1/3 anonim ***** válasza:
34%

Fél-egy év tanulás.


Ezeket toljátok végig:

1. https://www.youtube.com/playlist?list=PL224F3AA87C7A48C9

2. https://www.youtube.com/playlist?list=PLd5MvFV1xur5yyJ-hTmuE..

3. [link]

4. [link]


Egyetem mellett bőven meg lehet tanulni programozni, meg pár kisebb játékot összehozni! Lelkesedés kérdése az egész.

2017. márc. 27. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
0%

Ez teljességgel kizárt.

A nyereséges projectek esetében a programozás olyan kis szerephez jut, mint egy építőipari cég esetében a bontókaplapács vagy a vízmérték.

A nyereséghez menedszment kell, összeköttetések és szervezőkészség. Már a jól, aprólékosan kidolgozott, üzleti terv mellett.

2017. márc. 28. 01:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Egy 10 fős csapatot már össze kell fogni. Kell minimum egy senior fejlesztő, de az sem baj, ha architect. Az pedig legalább 5-10 év.
2017. márc. 28. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.