Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ez így egy járható út az...

Ez így egy járható út az egyetem mellett?

Figyelt kérdés

Első éves mérnökinformatikus hallgató vagyok.Nagyon érdekel a terület, de úgy érzem nagyon elméleti síkon megy az oktatás, így nem fordítok rá elég időt.

Most ebben a félévben picit elrontottam az első zh időszakot,mert egészen a zh hét előttig Udemy kurzusokat/lynda.com meg coursera/edx-ről tanultam tutorialokból.

Valahogy sokkal érdekesebb, és nem kell bemagolni 40 tételt a linux felépítéséről is müködéséről meg hát izgalmasabb mint a Tanenbaum könyvek..

Nagyon szeretném végigcsinálni az egyetemet, és ráadásul jó eredménnyel, mert érdekel a K+F is, de nehezen tudom beosztani az időmet.Előadásokra abszolut nem járok, gyakorlatokra laborokra felkészülök, a jegyzőkönyveket elkészítem, de nem gáz szerintetek az a mentalitás hogy ezekből a könyv benyálazós tárgyakból egyáltalán nem motivál a jó jegy? Nagyon könnyen elmerülök ezekben a szakmaibb dolgokban,de nem szeretném ha a suli rovására menne.



2017. ápr. 9. 10:30
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
84%

:D Jó eredménnyel akarom megcsinálni.

Én is így voltam az első 3 szemeszteremben. Utána meg átment TRUE/FALSE-ra. Csak legyen meg a zöld pipa és szevasz.

2017. ápr. 9. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 Derwer ***** válasza:

Én abba a táborba tartoztam, aki végig tanulta az egyetemet, főleg az órák alapján, de korántsem mindenki ilyen. Sőt azt kell mondjam, hogy az "énfajtám" van kisebbségben, sokkal többen vannak, akik inkább úgy látják mint te: Az egyetem egy szükséges, de nagyon nem elégséges dolog a későbbi szakmai boldoguláshoz.


A jó jegyek egyébként fikarcnyit se fognak számítani, csak, hogy meglegyen a diploma. Ha az megvan, onnan kezdve már a tudás számít. (illetve esetleg a céges minősítések, mint CCNA, és hasonlók)