Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ez így egy járható út az...

Ez így egy járható út az egyetem mellett?

Figyelt kérdés

Első éves mérnökinformatikus hallgató vagyok.Nagyon érdekel a terület, de úgy érzem nagyon elméleti síkon megy az oktatás, így nem fordítok rá elég időt.

Most ebben a félévben picit elrontottam az első zh időszakot,mert egészen a zh hét előttig Udemy kurzusokat/lynda.com meg coursera/edx-ről tanultam tutorialokból.

Valahogy sokkal érdekesebb, és nem kell bemagolni 40 tételt a linux felépítéséről is müködéséről meg hát izgalmasabb mint a Tanenbaum könyvek..

Nagyon szeretném végigcsinálni az egyetemet, és ráadásul jó eredménnyel, mert érdekel a K+F is, de nehezen tudom beosztani az időmet.Előadásokra abszolut nem járok, gyakorlatokra laborokra felkészülök, a jegyzőkönyveket elkészítem, de nem gáz szerintetek az a mentalitás hogy ezekből a könyv benyálazós tárgyakból egyáltalán nem motivál a jó jegy? Nagyon könnyen elmerülök ezekben a szakmaibb dolgokban,de nem szeretném ha a suli rovására menne.



2017. ápr. 9. 10:30
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
6%

Olyat kéne hazudnod, amit nem tudnak leellenőrizni.

Tannenbaum oprendszerek c. könyve a sokadik (talán hatodik?) kiadását éli meg. A számítógép hálózatok pedig 2008-ban jelent meg magyarul, de már a második, bővített, átdolgozott kiadása is több éves.


Ha már veszed a bátorságot és nyilatkozol Tanenbaum könyveiről, akkor nem ártana legalább meglesned a boríítójukat, mert hogy még egy sort nem olvastál belőlük, arra az életemet rátenném.

2017. ápr. 10. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
38%
Nőjetek már fel!
2017. ápr. 10. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza: