Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Ha letöltött programmal...

Ha letöltött programmal dolgozok grafikusként itthon, akkor az eladott grafikáim miatt (logó, szorólap, hirdetés . Stb) okozhat nekem ez problémát? (Kezdő vagyok)

Figyelt kérdés
Nem nagyon lenne most pénzem megvenni egy eredeti verziót, meg értelmetlen is lenne, tudom hogy nem jó megoldás a letöltés

2013. ápr. 30. 22:45
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
Ha kapsz egy ellenőrzést, akkor okozhat problémát. Amint tudod, érdemes megvenni.
2013. ápr. 30. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
91%
Gondolom ezt nem vállalkozásszerűen csinálod, szóval már eleve azért is megbüntethetnek.
2013. ápr. 30. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Számlaképes vagyok
2013. máj. 1. 00:35
 4/18 anonim ***** válasza:
100%

Én meg hitel képes, de még sincs hitelem. ;-)

Kicsi az esélye, de mint írták érdemes meg venni.

Illetve nem csak a grafikus szoftvert, hanem pl. az oprendszert is ha az is letöltött.

2013. máj. 1. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 Drone007 ***** válasza:
Vannak ingyenes grafikai programok is, amik jók. Pl.: Gimp. nem azt mondom, hogy használd azt, de a kutya nem mondja meg, hogy egy jpeg/tiff grafikát a gimppel vagy a próbaverziós photoshoppal csináltad-e.
2013. máj. 1. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:

Rengeteg ingyenes szoftver van, amit célszerű beszerezni. Ha véletlenül ellenőrzik, hogy milyen szoftverrel dolgozol, akkor annyi a lényeg, hogy azok legyenek telepítve a számítógépedre. Ha pedig vannak nem éppen legális formából származó szoftvereid, akkor azokat ne a céges gépeden tárold, hanem egy másikon! A kutya nem fogja megmondani és nem is fognak soha az életbe utánanézni, hogy milyen szoftverrel készítetted a munkáidat.


Lényeg, céges számítógépen, ha lehet, jogtiszta szoftverek legyenek.

2013. máj. 1. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 Lajos54 ***** válasza: