Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Szépség és divat » Bőr- és hajápolás

A kérdés

Fogamzásgàtló miatti narancsbőr eltüntetése?

5 èvig szedtem fogamzásgàtlót, ezalatt az idő alatt csúnyán narancsbőrös lett az egész lábam, popsim, hízni nem híztam csak max 4-5 kilót, amit le fogok adni. Most egy hónapja hagytam abba a gyógyszert, vajon fog javulni a narancsbőröm csupán amiatt,mert elhagytam a gyógyszert?

Előre is köszönöm a válaszolat!



Keress kérdéseket hasonló témákban: narancsbőr, bőr, fogamzásgátló

 2018. okt. 1. 21:24  Privát üzenet  

A válasz
Szerintem nem fog elmulni csak azért mert abba hagytad a szedését. Azért munkát is kell beletenned hogy eltünjön. Igyál sok folyadékot, egészségesen táplálkozz és sport rendszeresen!

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont 2018. okt. 1. 23:33 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Narancsbőr eltüntetésére vagy legalább enyhítésére kinek mi vált be?
Hogy tüntessem el a narancsbőrt?
Narancsbőr elleni krémek szerintetek hatásosak?
Tudnátok tanácsot adni? 19/L
A fogamzásgátló szedése minden esetben narancsbőr kialakulásához vezet?
Testtekercselés narancsbőr ellen fogamzásgátló mellett?

Kérdések a Szépség és divat rovatbólKérdések a Bőr- és hajápolás rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!