Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Csak én látom úgy, hogy...

Csak én látom úgy, hogy manapság az orvostanhallgatók egyáltalán nem okosak?

Figyelt kérdés
Mondjuk régen nem tudom, hogy volt, de mostanában annyiszor látok orvostanhallgatókat, akiknek az írása pl. olyan, mint egy diszgráfiásé, nagy partiarcok, tök hülyén viselkednek, stb... De a legjobb az volt, amikor valamelyik nap egy tv-s vetélkedőben volt egy orvostanhallgató csaj, és nem tudta, hogy tiszavirágzásnál kérészek vannak, de ez még oké, nem is lenne olyan nagy baj, na de amikor azt mondja, hogy "valamilyen bogarak".... most őszintén, ő ezt tanulja magas szinten, de amúgy is, ez egy alap dolog, hogy tudjuk, mi a különbség bogár meg rovar között, nem? Milyen orvos lesz az ilyenből? És az ilyenek hogy jutnak be egyáltalán orvosi egyetemre?
2011. szept. 13. 16:18
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
100%
Tapasztaltam. Én is orvostanhallgató vagyok, és tényleg hülyék, vagy legalább is nem okosabbak, mint más szakokon lévők.
2011. szept. 13. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
100%

"szerintem meg nem mindegy hogy ötösre tudja vagy valahogy sikerül neki a 2es... ha tudja rendesen a dolgot akkor menjen át ne akkor ha csak fogalma van róla, és mire odakerülne csak nézne"


Azért egy egyetemen a kettes a fontos tárgyaknál általában nem azt jelenti, hogy "csak fogalma van róla". Főleg orvosin, ha jól gondolom. Persze 1-2 tárgyból át lehet csúszni puskázással meg könyörgéssel, de azért ez ritka. Én programozó vagyok, de sokszor volt úgy, hogy megtanultam egy tárgyat nagyjából, 1es. Jó, akkor megtanulom alaposan a nagy részét: 1es. Jólvan bazeg, akkor átrágom az egészet, a legapróbb részletekig mindent megtanulok: 3mas vagy 4es, mert nem jutott eszembe egy kiegészítés/pongyolán fogalmaztam meg a lényeget.

2011. szept. 13. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
17%
régen az elhivatottak mentek oda, manapság aki jóül akar keresni.
2011. szept. 13. 19:23