Kezdőoldal » Tudományok » Társadalomtudományok és bölcsészet » A robbanómotoros autók támogat...

A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?

Figyelt kérdés
A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?

2023. márc. 11. 15:21
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 21/152 anonim ***** válasza:
72%

"Alacsony hatásfokú motorról beszélünk"


És ez kit érdekel? Ezzel max azt lehet mondani, hogy hatásfokot tekintve jobb az elektromos autó, de ez az égvilágon semmilyen szempontból nem teszi a belsőégésű motort elfogadhatatlanná. "Jaj hőenergia" És akkor? Ezért van benne hűtőrendszer.


Nem mellesleg a villamos energia előállítása még alacsonyabb hatásfokú. Na akkor most mégis...? Ez a baj a hozzád hasonlókkal, hogy fingotok sincsen a témáról. Nem tudjátok, hogy hogyan néz ki az elektromos autózás. Csak a jéghegy csúcsát látjátok, hogy "haha nem füstöl a vége", mert a rengeteg hibái és hátrányai nem a szemetek előtt történik, ami pedig nem a szemetek előtt történik, arra csak legyintetek egyet, vagy nem is vesztek tudomást a létezéséről.


"a régi nagy gyártóknak azonban kivétel nélkül mind ráfizetés"


Ez nem azt jelenti, hogy nem a pénzért csinálják. Ezt hívják úgy, hogy BEFEKTETÉS! A befektetés az mindig egy rövidtávú veszteséget jelent, a hosszútávú nyereség érdekében. Ezt hívják üzletnek, nyilván kicsi vagy még ahhoz hogy értsd, de majd egyszer felnősz.


"Akinek kertesháza van"


Oké és ez az embereknek egyre kisebb és kisebb részét teszi ki. A világ nem a kertesházak irányába mozdul, hanem épp az ellenkezőbe. Urbanizáció, magas népsűrűség, panelházak. Szóval ezzel csak saját magad ellen beszélsz.


"Ekkora butaságot hazudni"


Ismét ott tartunk, hogy te csukott szemmel jársz a világban, elbutított a propaganda és direkt kizárod a tényeket.

De azért beszéljünk még arról, hogy ki a tanulatlan. :)


"A Tesla új..."


... bla bla bla. Musk egész élete hazugságra épül. Azt is hazudják, hogy nem tudom melyik modelljük 1.99 másodperc alatt van százon, csak éppen azt nem írják oda, hogy csalással mérik és mikor a mérés indul, az autó már rég mozgásban van. Persze mit is várunk egy olyan embertől/cégtől, amelyik prémium minőséget hirdet, aztán kigurult a tulajdonos a vadiúj autójával és LEESETT A KORMÁNY A HELYRŐL BAZMEG :DDDD Hát ilyet kitalálni sem lehet annyira nevetséges, pedig megtörtént. Hazugság az egész, propaganda, emberbutítás. Te is jól beszopod, mert tudatlan vagy. A birkák mindent elhisznek.


"Szerintem nézz utána a wishful thinking, azaz vágyvezérelt gondolkodásnak"


Te utána néznél kérlek a Dunning-Kruger effektnek?


"Nukleáris erőmű jó megoldás"


Ezzel egyetértek, csak te azt nem vagy hajlandó felfogni, hogy tele kéne pakolni a világot nukleáris erőművekkel. És amikor felteszem a kérdést, hogy "ki fogja kifizetni őket", akkor elfordítod a fejed, mint egy hisztis akaratos 4 éves.


"830 km tesztelt hatótávolsággal"


Neeem barátom. 830 kilométer KAMU hatótávval rendelkezik. Részlet egy tesztből: "The Grand Touring model offers up to 516 miles of range" (...) "On our 75-mph fuel-economy route, the Grand Touring went 410 miles". A valódi teszten máris eltűnt 100 mérföld, azaz 160 kilométernyi hatótáv, pedig a tesztsebesség csak 120 km/h volt, ami még a hazai autópálya sebességlimitet sem üti meg.


Egyébként ebben a tesztben nem csak a Grand Touring, hanem a sima Touring modellt is tesztelték: "the mid-range Touring is estimated to travel 425 miles per charge" (...) "the Touring we tested went for just 280 miles before needing to be recharged". Hmmm nem érdekes? A hirdetett 425 mérföldes hatótávból csak 280 mérföld a valóság, a hatótáv 35%-át valahol ellopták a marketing osztályon.


És amúgy továbbra is nevetséges az, hogy 810 km-es hatótávval haknizol (AMI NEM IS IGAZ!), amit az én kicsi tankos Opelem is teljesít. Jelzem, a 810 km-es (kamu) hatótávú elektromos autó 50 millió forint. Az én valós 800+ kilométer hatótávú Opelemet 1.3 millióért vettem. Ja oké értem az használt. A vadiúj Opel Astra 10 millió forint. És van pofád megkérdezni, hogy miért azt választjuk a hulladék haszontalan birkáknak való EV helyett?


Amúgy az Opelem 15 éves idén és a motor tökéletes állapotban van, egy EV-ben 15 év alatt hányszor kellett volna már akku pakkot cserélnem, alkalmanként 5 millió forintért?

2023. márc. 12. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/152 A kérdező kommentje:

"Nem mellesleg a villamos energia előállítása még alacsonyabb hatásfokú. "


Elfelejted az olcsó atom víz ár-apály (ez állandó!) hullám erőművek vizierőművek jelentőségét!


"Jaj hőenergia" És akkor? Ezért van benne hűtőrendszer."

De buta válasz volt! NAgy része a benzinnek dízelnek hőenergiára pocsékolódik, ezt a hűtés nem tudja és nem is hivatott visszaadni.

Ráadásul fékezést sem tudja energiává alakítani ami a városi közlekedésben kiemelkedő.


Milyen tényekről beszélsz?

Tény hogy a kőolajfinomítok brutál hatalmas mennyiségű villamosáramot zabálnak fel.


"Te utána néznél kérlek a Dunning-Kruger effektnek?"

Igen és te jutottál eszembe róla, mivel proletár leszármazott lehetsz, aki maga is csak egy szakmelós mint a szülei nagyszülei.


Mercedes EQXX 1200 km hatótávval.

[link]

Itt a tesztvideó egyetlen feltöltéssel a német Stuttgartból az angliai Silverstonba!


https://www.youtube.com/watch?v=0G7Egi36C4M

2023. márc. 12. 17:20
 23/152 A kérdező kommentje:

[link]


Új Lítium-levegő akkumulátor sikeres tesztfázison ment keresztül. Watt/kg teljesítményben pedig 4X jobb mint a LI-ION amit ma használnak.

Ez akár 1600 mérföldes hatótávot adhat egy Model S éretű autónak!


Ez végleg beadja a kulcsot a benzines és dízeles kocsiknak!

2023. márc. 12. 17:43
 24/152 A kérdező kommentje:

Egy részletesebb jobb videó:

[link]


Részletes leírás:

[link]

2023. márc. 12. 17:51
 25/152 anonim ***** válasza:
83%

"Elfelejted az..."


Nem, senki nem felejt el semmit. Sem ezt, sem azt, sem amazt. Csak éppen ennek a válasznak semmi értelme nincsen. A különböző technológiák teljesen eltérnek a témától.


"NAgy része a benzinnek dízelnek hőenergiára pocsékolódik, ezt a hűtés nem tudja és nem is hivatott visszaadni."


Értelmetlen válasz: semmi köze a témához és semmilyen módon nem érv a belsőégésű motoros autók ellen.


"Ráadásul fékezést sem tudja energiává alakítani ami a városi közlekedésben kiemelkedő."


Értelmetlen válasz: semmi köze a témához és semmilyen módon nem érv a belsőégésű motoros autók ellen.


"Tény hogy a kőolajfinomítok brutál hatalmas mennyiségű villamosáramot zabálnak fel."


Aha... tudod hol használnak még az autókon kívül temérdek mennyiségű kőolajat? Az erőművekben bazmeg, amik áramot termelnek az elektromos autóhoz. Magyarországon jelenleg 4 különböző ponton, összesen 6 különböző létesítményben működik kőolaj-származékkal dolgozó erőmű, sőt, a Tiszaújvárosit is újra akarják indítani. Ez a 6 létesítmény összesen 1056 MW teljesítményt termel. A paksi atomerőmű 2000 MW-ot. Magyarország áramellátásának 95%-át ez a 3000+ MW szolgálja ki, a többi elenyésző mennyiség, figyelmen kívül is hagyható. Szóval Magyarország teljes áramellátásának egyharmada olajból van.


Két opció létezik:


1. Nem nyúlunk az olajerőművekhez, ezesetben nem beszélhetünk környezetvédelemről, amiről az egész elektromos autózás szól.


2. Eltakarítjuk az olajerőműveket, ezesetben viszont 30%-kkal kell növelni a nukleáris energiaellátást. Paks erre képtelen a jelenlegi infrastruktúrával, bővíteni kell. Ismét felteszem a kérdést, mert még mindig képtelen vagy megválaszolni: KI FOGJA KIFIZETNI?


"Mercedes EQXX"


Fantasztikus. Az 50 milliós villanyautó után most már egy NEM LÉTEZŐ bemutatóautóval példálózol, aminek becsült ára, HA LÉTEZNE, 68 millió forint.


Nevetséges vagy. Egy igazi szánalmas bohóc. Részemről lezártam a témát, mert szerintem egy csikóhalba több értelem szorult, mint beléd.

2023. márc. 12. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/152 anonim ***** válasza:
100%

"Ráadásul fékezést sem tudja energiává alakítani ami a városi közlekedésben kiemelkedő."

Erre is van megoldás: Hibridnek hívják

2023. márc. 12. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/152 anonim ***** válasza:
2023. márc. 12. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/152 anonim ***** válasza:
36%

#27 Ez az ember hülye, mindig is az volt. A legújabb Euro szabvány szerint a maximum megengedett CO kibocsátás 1 g/km. Egy átlagos modern benzines autó fogyaszt kb. 6 liter benzint 100 kilométeren, azaz 1 liter benzin = 16.6 kilométer. 16.6km szorozva 1 g/km kibocsátással = 16.6g per liter. Elég messze vagyunk a 2.4kg-tól. Ő ezt azzal magyarázza, hogy "hát mert rengeteg oxigént adunk az égéshez", de a károsanyag kibocsátási normát a kipufogócső végén mérjük, ebbe már bele van kalkulálva az is. A 16.6g per liter a komplett végtermék. És megjegyzem, hogy ez a maximum megszabott érték az Euro 4 2006-os bevezetése óta ennyi.


Természetesen igaz az, amiről itt is szó esett már, hogy az előállítással is számolni kell. Persze, ez természetes. Hogy azzal együtt kijön-e a 2.4kg/l, azt nem tudom, lusta vagyok ennyire részletesen belemélyedni. De ahogy én értelmezem, Handrás eleve nem erről beszél, hanem konkrétan magának az autónak a "lokális" kibocsátásáról. Ami egy oltári nagy hazugság, hogy 2.4kg lenne. A valóság ennek csupán a 0.7%-a, szóval így kapásból 143-szorosára hazudta a kibocsátást.

2023. márc. 12. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/152 anonim ***** válasza:
36%
#28 Hozzá teszem azt is, hogy a 2025-re tervezett Euro 7 szabvány a CO kibocsátást felére csökkentené. Csak hogy még sokkal kevésbé legyen igaza.
2023. márc. 12. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/152 anonim ***** válasza:
100%

28

Ugye tudod hogy Széndioxszid meg a Szénmonoxid nem ugyan az???


https://www.gyakorikerdesek.hu/tudomanyok__alkalmazott-tudom..


[link]

2023. márc. 12. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!