Kezdőoldal » Tudományok » Társadalomtudományok és bölcsészet » A robbanómotoros autók támogat...

A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?

Figyelt kérdés
A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?

2023. márc. 11. 15:21
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/152 anonim ***** válasza:
72%

28


2019-ben 122,3 gramm volt az új autók kilométerenkénti átlagos szén-dioxid-kibocsátása, ami alacsonyabb, mint az EU 2015-2019-es időszakra vonatkozó 130 grammos célértéke, de így is magasabb, mint a 2021-re kitűzött 95 g/km.


[link]

2023. márc. 12. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/152 anonim ***** válasza:
81%
A #28 (19:20) olyan hülye, hogy tényleg keveri a CO-t a CO2-vel! XD
2023. márc. 12. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/152 anonim ***** válasza:
94%
Pont hogy a tanultabb rétegben megy a nagy vita erről, mert sokan nem veszik be ezt a környezetbarát dumát. Másrészt akinek kicsi esze is van, az látja, hogy az egész elektromos autózás a német gazdasági befolyás növeléséről szól a világpiacon. Nem véletlenül akarják erőszakosan betiltani a belsőégésű motort, pedig a két technológia simán megférne egymás mellett.
2023. márc. 13. 03:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/152 anonim ***** válasza:
0%

Nem keverem a CO-t a CO2-vel, csak éppen a mérés egy kalap alá veszi a kettőt. Az Euro szabvány CO-nak hívja, de a mérés együtt méri a kettőt és egy közös összevont értéket mutat. Ennek a közös értéknek kell 1g/km alatt lennie.


Pár autót már levizsgáztattunk az évek folyamán...

2023. márc. 13. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/152 anonim ***** válasza:
81%
A megoldás közép távon nem az akkus, hibrid vagy belső égésű motoros (régen rossz, ha robban) autó, hanem ezek megfelelő használata. Ez a technika fejlődésével változni fog (különösen, ha a politikusok nem okoskodnak bele), mert az akku technika meredeken fejlődik, a belső égésű motorok is fejlődnek, így a hibridek is egyre jobbak. Az optimum ott lesz, ha mindenki olyat vesz, ami kiszolgálja.
2023. márc. 13. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/152 anonim ***** válasza:
60%

#34 (07:18) írja:

"Nem keverem a CO-t a CO2-vel, csak éppen a mérés egy kalap alá veszi a kettőt. Az Euro szabvány CO-nak hívja, de a mérés együtt méri a kettőt és egy közös összevont értéket mutat. Ennek a közös értéknek kell 1g/km alatt lennie."


Válasz:

Pedig ez alapján nagyon úgy tűnik, hogy kevered a a szezont a fazonnal!


A CO2 az elvárt égéstermék, mely megkerülhetetlenül pontos arányban van az elfogyasztott üzemanyaggal - tehát teljesen értelmetlen megadni az értékét, mert a normális eszű embereket a benzinfogyasztás érdekli. A CO2 keletkezést természetesen sohase mérik, hisz azt pontosan ismerjük a benzinfogyasztásból.


A CO a tökéletlen égés mellékterméke, melyet a katalizátor hivatott eloxidálni CO2-re. A CO2-vel ellentétben mérgező, kis koncentrációban is fulladást okozó gáz. Ha az előírásos mennyiségnél több jön ki belőle az autóból, akkor az a katalizátor vagy a lambda szabályozás hibájára mutat hibátlan keverékképzés esetén. A CO képződést mérték a katalizátorok elterjedése előtt is, mert keverékképzési hibára mutat a többletképződése.

2023. márc. 13. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/152 A kérdező kommentje:

"a belső égésű motorok is fejlődnek"

BAromság, az 1990-es évek óta képtelenek jelentősen növelni a belsőégésű motorok hatásfokát.

A belsőégésű motorok nem megbízhatóak, mivel nagyon gyakran meghibásodnak. Az autószerelők munkájának 80%-át közvetlenül maga a robbanómotor meghibásodása adja!

Másrészt rendkívül gyenge a nyomatéka is.


A hibridre nem lesz szükség, hiszen léteznek nagykapacitású akkumulátorok.


A hibridek jobban szennyeznek! olvass:


[link]


[link]

2023. márc. 13. 11:43
 38/152 A kérdező kommentje:

"mert sokan nem veszik be ezt a környezetbarát dumát."

Akik nem veszik be általában tanyasi vidéki parasztok, akik nem élnek nagyvárosban nem tapasztalják a szmogot.

Azonban a robbanómotoros autók által nagyvárosokban keltett szmog vezető halálok legtöbb fejlett országban.


"ogy az egész elektromos autózás a német gazdasági befolyás növeléséről szól a világpiacon."


Ekkora butaságot csak egy részeg vagy kemény drogos írhat le.

Németország ipara nem készült fel az elektromos autók gyártására, csak Kína és az amerikai Tesla képes olyan elektromos autókat gyártani, amit jelenleg el lehet adni a piacon a gyártási költségek felett, azaz haszonnal.

A BMW Audi Mercedes és VW kocsikat ráfizetéssel képesek gyártani kis volumenben a németek. Tehát a német gyártóknak jelenleg nagyon NEM érdeke az elektromos autók terjedése.

2023. márc. 13. 11:51
 39/152 anonim ***** válasza:
73%

Kérdező írja:

"Másrészt rendkívül gyenge a nyomatéka is."


Válasz:

Nem mindegy, hogy mennyi egy motor nyomatéka? Az csak egy szerkezeti paraméter, mely semmit nem mond a motor felhasználhatóságáról!

2023. márc. 13. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/152 anonim ***** válasza:
85%

Tényleg csak a hazudozás maradt már csak, mint érv, kérdező...?

[link]

2023. márc. 13. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!