Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Miért szemét légitársaság a...

Miért szemét légitársaság a Wizzair? Vannak hasonló tapasztalataid?

Figyelt kérdés
Wizzairrel utaztam a múltkor és 1 cm-re meghaladta a táskám mérete a kihelyezett mérőt, jelzem a Wizzair honlapján leírt feltételeknek megfelel, hiszen lemértem utazás előtt itthon. 40 eurómba került így hazafele az utazás...juj de mérges voltam. Olcsó húsnak, híg a leve.
2010. dec. 19. 13:09
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
35%

sokan összekeverik a földi kiszolgáló egységet a légitársasággal.

Semmi köze sincs a csekkines néninek/bácsinak a wizzairhez:)

2010. dec. 19. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Gondolom közvetlenül beszállás előtt történt ez. Minden fapados ezt csinálja... szerintem direkt 1 kicsivel kisebb az a keret vagy mi. Engem is próbáltak már lehúzni, de addig veszekedtem a nővel míg fel nem engedett, azóta csak sporttáskát viszek kézipoggyásznak, azzal még eddig nem volt baj.
2010. dec. 19. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
Aki a check in-nél van az igenis wizzaires kolléga, mert próbáltam reklamálni a Római reptéren, de mondták, hogy ezt kizárólag a wizzaires kollégákon múlik. Mindent megpróbáltam, nem csendben tűrtem, hogy kiállítsák a kifizetésről a számlát. Majd hangot adtam a magyar wizzaires kollégának erről a gépen, hogy 1 cm-ért 40 eurót fizettem és a válasz az volt, hogy Magyarországon is így kéne mérniük, mint az olasz társaik, sajnálja, hogy nem így van. A megértése egyenlő volt a 0-val.Amúgy úgy bántak velünk, mint az állatokkal, beszállás előtt kihelyeztek egy ilyen vasmérőt és kezdődött az egész előröl, csak itt már több, mint 60 eurót kellett fizetnie a kedves utasnak.
2010. dec. 19. 13:47
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Nem értem, hogy az miért a kiszolgáló személyzet hibája, ha a táskád mérete meghaladja a méretkorlátot...
2010. dec. 19. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:

Ha nem fért be, akkor lehet, hogy rosszul mérted, nem?

Mondjuk lehettek volna kicsivel rugalmasabbak is, néhányan egész óriásbőröndöket, meg több kézipoggyászt is felvisznek, és nem szólnak érte. Mondjuk wizzairrel még nem utaztam.

2010. dec. 19. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

Az nem mentség,hogy csak 1 centi különbség volt.A lényeg,hogy nagyobb volt az engedélyezettnél..Jogos volt a többlet fizetés,mert ha nemek elengedték volna akkor bárki jöhetett volna avval,hogy "nehogy már fizessen hiszen csak 2-3-4 centivel nagyobb..."

Egyébként aranyszabály,hogy soha nem centizünk ki semmit..Inkább legyen könnyebb a súly pár kilóval,inkább legyen kisebb pár centivel..

Én elég régóta és rendszeresen repülők a wizzair járattal.Soha nem volt ilyen gondom...

Legközelebb vigyél kisebb csomagot,és nem ér ilyen meglepetés..

2010. dec. 19. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Nem hiszem, hogy ha egy szar kis fapados légitársasággal utazok, akkor új bőröndöt kéne, hogy vegyek. Jó lesz nekem a jövőben a menetrend szerinti járat is, az sem drágább ennél a szarnál. És 1 cm az semmi egy ilyen esetben, elnézést, hogy a samsonite nem gyárt wizzair gépekre bőröndöt. Tehát, aki itt okoskodik, annak kívánok, hogy egyszer kerüljön ilyen helyzetbe és akkor majd utána megbeszéljük, hogy szerinte ez mennyire volt jogos. Remélem aki kapta a 40 eurómat, súlyos betegségre költi majd.
2010. dec. 19. 19:18
 8/17 anonim ***** válasza:
72%

Hiába hőbörögsz,akkor sincs igazad..

Van egy szabály ami alól te sem vagy kivétel..Ha a szabály az,hogy csak 30 kilót lehet felvinni akkor ne reklamálj ha 31 kilós a csomagod.Ha a szabály az,hogy 40 centis lehet a csomag akkor ne reklamálj ha a tied 41 centis..

Ha nem tetszik lehet menni Malévval.

Bár ott is fizetned kell ha túl léped..Ez van..Ez kell szeretni..

Én is sokat repülők,és velem még nem történt ilyen..Ha történne,és igazuk lenne akkor lenyelném a dühömet,és fizetnék..

Nehogy már mindenki szar legyen mert te hibáztál!!

2010. dec. 19. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
Azt hiszem a legfontosabb elkerülte a figyelmedet, abból amit leírtam: " a Wizzair honlapján leírt feltételeknek megfelel, hiszen lemértem utazás előtt itthon." Akkor pontosan megfeleltem a követelményeknek, tehát jogosan vagyok dühös. Vagy mindenkinek vennie kéne egy wizzaires mérőt, hátha abba nem fér bele a csomagja, mert jóval kisebb, mint ami le van írva a wizzair honlapján. Tehát kedves hozzászóló, nyilván a wizzairnél dolgozol és nem tudod lenyelni, hogy vki békát mond az általad kedvelt légitársaságnak, de nem minden esetben a légitársaságnak van igaza. Az meg, ha a táska súlyosabb, számomra is egyértelmű, hogy fizetnem kell, csak itt nem ez volt a probléma.
2010. dec. 19. 19:56
 10/17 anonim ***** válasza:

Nem dolgozom a wizzairnél(bár dolgozhatnék ott...én örülnék neki..) Nem kerülte el a figyelmemet,amit írtál..De ha tudod,hogy igazad volt,miért nem reklamáltál?Utólag is lehet és kell reklamálni levélben,hogy neked volt igazad..Id leírod a gondodat.Evvel az erővel a Wizzar-nek is írhattál volna egy panaszlevelet ,hogy szerinted jogtalanul fizettek ki 40 fontot,mert te megfeleltél a honlapon lévő elvárásoknak.Majd mellékelni kellett volna a honlapon szerepló adatokkal együtt.

Ha biztos vagy abban,hogy a te csomagod pont akkora volt mint a honlapon szerepelt adat,akkor akár perrel is fenyegethetted volna a társaságot..

Kivizsgálták volna,és ha igazad lenne visszakaptad volna a pénzedet(igaz lehet hogy 1-2 hónappal később,de visszajárt volna)

Miért nem tetted meg eddig??

Én ezt tettem volna,ha ennyire biztos lennék abban,hogy márpedig nekem van igazam..De mint írtam én nem jártam még így,mert mindig megfelelő volt a méret és a súly is..

2010. dec. 19. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!