Kezdőoldal » Utazás » Európa » Rómából a Wizzair járattal...

Rómából a Wizzair járattal utaztunk Budapestre,a csomagom nem érkezett meg..jegyzőkönyv,stb. 6.napja semmi hír a csomagomról.Nyomkövetési oldalt nézem,mindennap telefonálok,semmi.Járt így már valaki,vagy csak én vagyok ilyen balfék?

Figyelt kérdés

2023. júl. 3. 22:22
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Ha a Wizzair, a római vagy a pesti poggyászkezelők valamit elszabtak, miért lennél balfék?


Egyébként az utasbiztosításodat - már ha volt - nyálazd át, mert járna ám némi kártérítés!

2023. júl. 3. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Folyamatosan zaklatni kell őket, reptéri személyzetet, légitársaságot, különben letojják.
2023. júl. 4. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Jegyzőkönyvvel mi van? Elég zavaros, amit írtál.

Reptéren jelentetted, mielőtt elhagytad a teret, ahol a futószalagon jönnek a csomagok?

2023. júl. 4. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Itt nézd meg, hátha látsz valamit:

[link]

2023. júl. 4. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
2023. júl. 4. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Vettek fel jegyzőkönyvet és természetesen volt biztosításom is,de jobban örülnék annak,ha előkerülne a bőröndöm.

A worldtracer oldalon tudom nyomon követni,de mindig ugyanaz...késleltetett táska...

2023. júl. 4. 21:17
 7/9 anonim ***** válasza:
Az érthető, de ettől függetlenül (mindegy, hogy előkerül vagy sem) jogosult vagy kártérítésre.
2023. júl. 4. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

[link]


Checked-in luggage


If your checked-in luggage is lost, damaged or delayed, the airline is liable and you're entitled to compensation up to an amount of approximately EUR 1 300. However if the damage was caused by an inherent defect in the baggage itself, you're not entitled to any compensation.


Hand luggage


If your hand luggage is damaged the airline is liable if it was responsible for the damage.


Travel insurance


To ensure you have sufficient coverage when travelling with expensive items it's advisable to take out private insurance. If you do not wish to do so you can for a fee request a higher compensation limit (in excess of EUR 1 300) from the airline you are travelling with. This must be done in advance and at the latest when you check-in.


How to complain


If you want to file a claim for lost or damaged luggage, you should do it in writing to the airline within 7 days, or within 21 days of receiving your luggage if it was delayed. There is no standard EU-wide form.

2023. júl. 4. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Meglett?
2023. júl. 19. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!