Kezdőoldal » Utazás » Európa » Az utasszállító repülők nem...

Az utasszállító repülők nem tudnának gyorsabban menni, hogyha egyszerűen nem helyeznék nyomás alá a kabint és az utasok beleegyeznének, hogy végig oxigénmaszkban ülnek?

Figyelt kérdés
Ilyenkor kevesebb levegőt kéne a gépnek magával vinnie, ezért könnyebb lenne a súlya, vagyis gyorsabban repülhetne.

2012. máj. 14. 18:52
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

A többi tömeghez képest ez elenyésző. És tudna valamennyivel gyorsabban menni, csak akkor az üzemanyag-fogyasztás jóval nagyobb lenne, az pedig értelmetlen.


Ne féltsd a légitársaságokat, pontosan tudják, hogyan lehet a legtöbb pénzt megtakarítani :)

2012. máj. 14. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
ha oxigénmaszkban ülnek, akkor is pont annyi oxigént fogyasztanak,mintha nincs rakjtuk maszk (sőt sokan többet a nehezebb légzésmiatt). Egy dekát se spórolsz
2012. máj. 14. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Voltak gépek amik sokkal gyorsabban tudtak menni mint a maiak.A franciák Corcorde és az oroszoknál Tupojev nevű gépeket szuperszónikusnak hívták mivel hihetetlen sebességre voltak képesek.Viszont a gond az volt hogy rengeteget fogyasztottak ebből adódóan drága volt a jegy és drága volt az üzemeltetésük.
2012. máj. 14. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Túlnyomás nélkül ezek a gépek nem létezhetnek. A levegőt meg nem viszi magával a gép, hanem a hajtóműveken keresztül „lélegezi be”.
2012. máj. 14. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem a sulytol fugg, hanem a hangsebessegtol.


A hangsebesseget atlepo utasszallito gepet kesziteni es uzemeltetni annyira koltseges, hogy egyszeruen nem eri meg. Sem a tarsasagoknak, sem az utasoknak. Osszesen 2 ilyen gep letezett (Concorde, TU-144), es nem azert keszitettek, mert az utasoknak szuksege volt ilyenre, hanem hogy a hideghaboruban felvagjanak vele.


A mai gepek a hangsebesseg 80-85%-aval repulnek, mely kb a gazdasagossag hatara.

2012. máj. 14. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Egyébként a leggyorsabb nem szuperszonikus utasszállítógép a TU-154-es volt, a maga 975km/h-ás utazósebességével, a mai gépek inkább 800-900km/h között repülnek. Egyébként a sebességük függ a széljárástól is, jó hátszélben a mai gépek is mennek 1000-1050km/h-val, míg szembe szélnél ez az érték akár 650km/h-ra is csökkenhet.
2012. máj. 15. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!