Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tennétek a helyemben?...

Xmax kérdése:

Mit tennétek a helyemben? 12.30- an rendeltem egy terméket és az volt írva, raktáron van.

Figyelt kérdés

Kifizettem előre, vártam a vissza jelzést, mikor adják fel. Azt a választ kaptam a 2.email után:

A rendelt termék beszállítás alatt van a külföldi nagyker partnerünktől. A korona vírus miatt a szállítási idők meghosszabbodtak sajnos. Csomagja hamarosan beérkezésre kerül és mi azt küldjük is tovább Önnek.


Szerintetek kérjem vissza a pénzt, éljek az elállási jogommal?

Hogyan is van ez a 14 nap? Mert én azt az információt hallottam, hogy akár 01.25-en is mondhatom, hogy akkor kérem vissza a pénzt, mivel addig nem postázták még.



Válaszotokat előre is köszönöm! :)



2022. jan. 10. 17:55
 1/4 anonim ***** válasza:
59%

Kell a termék, vagy nem?

Máshol olcsóbb?

Időre kell, hogy megerkezzen?


Ezekre adj választ és meglesz a válasz a kérdésedre is.

2022. jan. 10. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

14 nap elállás az más

Te a rendelést tudod esetleg lemondani


Melyik webshop ez?

2022. jan. 10. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Thirashop
2022. febr. 14. 17:22
 4/4 anonim ***** válasza:
Dropshiping oldal, mit vártál?
2022. febr. 14. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!