Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hol vagy kinél lehet panaszt...

Hol vagy kinél lehet panaszt bejelenteni a. Magyar Telekom ellen?

Figyelt kérdés

2018. nov. 13. 16:23
 1/3 Koplárovics Béci ***** válasza:
Például a Fogyasztóvédelem. De attól is függ, hogy milyen ügyben.
2018. nov. 13. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Az egyenlegem szeretném visszakapni, mert elveszett a telefonszámom. Elfelejtettem az adategyeztetést. Közben letelt az egy év. Telefonon azt közölték pár hónapja, hogy csak személyesen tudom visszaigényelni. Ez sajnos nem igaz, mert online kell. Mivel külföldön vagyok, azt gondoltam, otthon majd elintézem. Közben mint kiderült, lejárt az idő, már késő. Pár napja küldtek levelet, hogy visszajár a pénz. Jó későn küldték, hisz a rendszer azt írja, letelt az 1 év, nem kapom vissza. Ergo patt helyzet. Szemét egy cég. Emailre nem válaszolnak. Szörnyű.
2018. nov. 13. 20:32
 3/3 anonim ***** válasza:

Nem értelek. Azt írod, letelt az egy év. Igen a kártyáhasználati idő. Megsúgom, hogy utána még 3 hónapig visszatudod szerezni a számodat és tudod aktiválni a kártyát. Az adategyeztetést online is lehet végezni, előtte figyelmeztet többször is a szolgáltató, hogy "heló, adategyeztetés!"


Nem tudom miért egyből jogi útra tereled a dolgot. 🤔 Nagyjából hülyét csinálsz magadból, mert online eltudod intézni a dolgot.


[link]

2018. nov. 15. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!