Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Nem bírom a munkámat elviselni...

Nem bírom a munkámat elviselni, felmondjak?

Figyelt kérdés

Ügyfélszolgálaton dolgozom, naponta hívnak megalázó stílusban, sértegetnek, a policy miatt nem védhetjük meg magunkat, tűrni kell ezeket.


Nem bírom más elviselni, már a szabadnapom is a depresszióról szól, stresszes vagyok, ideges.


Már két hónapja keresek új állást, de most alig van, és nem tudom, mikor lesz jobb a helyzet a vírus miatt.

Bónusz, hogy babát tervezünk, a stressz miatt egyelőre nem jött össze, emiatt (is) váltanék, és nagyon nem lenne jó, ha 0 gyedem lenne, mert épp nem lenne állásom. De ebben a mostaniban meg nem jön össze.


Nem tudom, mit csináljak... mondjak fel a helyzetemben?



2020. dec. 3. 16:04
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
61%
Sttesszkezelés, ügyfélkezelés, emberismeret tréning. Három nap alatt megoldható a problémád. Google a barátod.
2020. dec. 3. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 A kérdező kommentje:
#11: ezeket annak idején nem is tanították meg nekünk, most, hogy mondod, eléggé furcsállom. Utánanézek.
2020. dec. 3. 21:05
 13/26 anonim ***** válasza:
68%
Ha már az egészségem a tét, akkor azonnal.
2020. dec. 3. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
83%
Esetleg ha úgy könnyebb, kérd magad részmunkaidős, amíg új melót találsz.
2020. dec. 3. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
83%

Lehet le leszek pontozva,de nem lenne korrekt,ha váltanál,és rögtön elmennél utánna babázni.

Amúgy meg fogd fel úgy,hogy nem ellened szól a bunkóság,hanem a cég ellen.

Érezzék az ügyfelek,hogy segíteni akarsz,megoldást találni a problémájukra,első körben próbáld megnyugtatni őket.

Én is dolgoztam ügyfêlszolgálaton,de nem találkoztam bunkó emberrel (lehet,csak szerencsém volt).

2020. dec. 4. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
100%
Én sem tudnám jól kezelni a bunkó ügyfeleket, ezért mindenáron kerültem mindig az ilyen jellegű munkákat. Én nem váltanék egyelőre a bizonytalan helyzet miatt, hanem tudatosítanám magamban, hogy nem ellenem irányul a harag, csak másnak nem tudja kiadni az ügyfél a dühét. Telefonban/online mindenki bátrabb. Tanulj stresszkezelést online, ha sikerülne a baba meg azonnal menj el táppénzre.
2020. dec. 4. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
100%
#15: Vagy nem dolgoztál elég hosszan ott, vagy a helyzet volt olyan, de az ügyfélszolgálatra telefonálók elég nagy hányada bunkó. Nem a kezelőre, hanem a cégre haragszanak, de mégis a kezelőn adják ki.
2020. dec. 4. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
27%
Mi az a policy.
2020. dec. 4. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:
60%
Mondjuk hogy szabályzat.
2020. dec. 4. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 A kérdező kommentje:
#15: Nem pontozlak le, mert valahol igazad van, viszont nem így terveztem. Hosszabb távra terveztem itt, de már nem bírom tovább...
2020. dec. 12. 21:52
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!