Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyire számít ez korrekt...

Mennyire számít ez korrekt fizetésnek helyzetem alapján ? (Pontos adatok lent.)

Figyelt kérdés

Pedagógia és Családsegítő munkatárs vagyok, és használom szakmámat munkahelyemen.(Érettségivel rendelkezem.) Nyilván pontos Intézményt nem említek. De emberekkel foglalkozom egy viszonylag kisebb intézményben. Teljes Pályakezdő vagyok, nem volt állasom ez előtt. Csak egy pár hete kaptam meg ezt a munkát.


C-1 Angol felső fokú nyelv-vizsgám van. (B2 Is de ez gondolom nem releváns.)


Vidéken élek, közeli kisvárosban dolgozom. Bejárásomat fizetik.


Havi 20,000 Cafetériát kapok.


Fizetésem 315,000. Általában, hogy valami Bruttó vagy Nettó számít de az én helyzetemben nem. Fiatal vagyok, olyan 5-10,000 forint adót vonnak csak le. Gyakorlatilag kézhez kapom a teljes összeget.(25 éves kor alatt vagyok és leszek jó pár évig.)


Előre is elnézést ha kérdésem bugyuta vagy ezerszer meg lett kérdezve hasonló. Egyszerűen ez egy olyan téma melyről fogalmam sincs, csak tudni szeretném mennyire jártam jól vagy esetleg rosszul.(Utána jártam, vagyis próbáltam de nehéz ezen pontos adatot találni.)


Ha valami nem tiszta, én szívesen tisztázom.(amennyiben nem túl személyes.) Lehetséges(valószínű.) hogy valamit kihagytam.



#fizetés #Szociális Munkakör
2022. jún. 7. 16:36
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
41%

Kb ennyi az átlagos bérkeret.

Nem inkorrekt és nem is korrekt, de ez van.

Dolgoznak ettől kevesebbért is.

2022. jún. 7. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
9%

Szerintem nagyon kevés, de azt elképzelhetőnek tartom, hogy ebben a munkakörben más is hasonlóan alulfizetett.

Nyelvvizsga léte akkor érdekes, ha azt kifejezetten kérik is a munkakörhöz.

Lehet, hogy keveset adózol,ez jól jön még pár évig, de én akkor is a bruttó bért nézném. Hiszen az ami jobban jellemzi, hogy a munkáltató mennyit fizet a munkádért cserébe.

2022. jún. 7. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?