Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyire felelősségteljesek...

Mennyire felelősségteljesek az irodai, adminisztratív, vagy címkézési munkák?

Figyelt kérdés

Például mivan, ha elcsúszok egy sorral, vagy rosszul adok össze valamit vagy ilyesmi? Vagy valami címkét rosszul ragasztok? Ilyenkor kártérítést is kérhetnek?

Vagy ilyen dolog senkivel nem szokott történni?


2013. okt. 3. 22:28
 1/3 anonim ***** válasza:
Minden javítható, korrigálható. Nálunk már előfordult olyan is, hogy ügyfélnek elírtam a számlát, abból sem volt semmi probléma. A legközelebbi számlára kifizette a különbözetet is. Ami tényleg nem lehet rossz (bevallások stb.), azt meg úgyis átnézi az ember tizenötször, mielőtt leadja. Nemigen van olyan feladat, aminél egyetlen esélyed van odaírni valamit, aztán vagy jó vagy nem. Átnézheted, átszámolhatod, javíthatod. Ha számítógépben írsz el valamit, könnyedén korrigálható, ha kézzel, matricázásnál, akkor meg felülragasztod, vagy korrektorral javítod.
2013. okt. 3. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Én kórházban végzek adminisztratív munkát, itt is vannak javítható dolgok, de ha valamit rontok, akkor az elég nagy felelősséggel tud járni. A betegdokumentációkat, zárókat én rakom össze és véglegesítem, át kell néznem a gyógyszerelést a lázlap alapján, én írom a receptet, egyes vizsgálatokat én gépelek be, nem írhatom el a laboreredményeket mert annak, ha nem derül ki elég nagy következményei lehetnek. A betegeket és ki szoktam kérdezni, de az már alapvetően nem az én munkakörömnek számítana, de azt se ronthatom el.

Ezen kívül a kajarendelést se lenne szerencsés elrontani, mert akkor vagy valaki nem eszik, vagy a cukros rossz kaját kap.

Az archiválás még a "rontható" kategória, de ha nem vezetem rendesen és kupi van, akkor ha egy 2-3 évvel ezelőtti kórlapot kikérnek, akkor még rend esetén se egyszerű megtalálni.

A rendeléseket csak néha adom én le, pénzzel is elsősorban nem én foglalkozok, még régen volt, hogy mi számoltuk ki a kezelések összegét és mi írtuk a számlát, akkor volt, hogy rosszul számoltam ki valamit, más észrevette, ha nem veszi észre, többet fizet a beteg. Aztán a végén még feljelent, jelentették már fel a kórházat adminisztratív hibákért, pl. más papírja is belekerült véletlenül az egyik beteg cuccaihoz, persze ekkor rögtön az a feltételezés, hogy biztos félrekezelték mert megcserélték őket.

2013. okt. 4. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Multinál dolgozom, én javítom azt, amit a kollégáim elrontanak az foglalási dokumentációnál, minden számla hozzám érkezik be, ill. ha én elrontok valamit, vagy egyéb okból reklamáció érkezik vissza, akkor engem is kijavítanak az ügyfélszolgálaton.

Nyilván ki van vizsgálva minden reklamáció, és általában az ügyfél javára születik a döntés, hiszen semmire sem megyünk egy kifizetetlen számlával. Inkább korrigáljuk úgy, hogy a kecske is jóllakjon, és a káposzta is megmaradjon. Ekkora pénzeknél 1-1 20-50 euró ide vagy oda nem nyom sokat a latba. Természetesen nem verik el rajtam a port, nem vonják le a fizetésemből vagy ilyesmi.

2013. okt. 6. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!