Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Webshop jó termékekkel és...

Webshop jó termékekkel és Facebook oldal ha kész hogy lesz sok vásárló?

Figyelt kérdés
Pénzes menőknek tévé- rádió- és magazinreklám, csöveseknek pedig ismerősöktől megosztás koldulása, közösségi média fizetett hirdetések és influenszerektől néhány százezerért csodavárás?

dec. 14. 08:49
1 2 3 4 5
 1/45 anonim ***** válasza:
96%
Honnan gondolod hogy jó a terméked és hogy van rá kereslet?
dec. 14. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/45 A kérdező kommentje:
Most csak tegyük fel hogy biztosan jó, hogy ne tévedjünk át a hirdetés témájától a piackutatásra és a beszerzésre.
dec. 14. 09:07
 3/45 anonim ***** válasza:
100%
A Facebook nem menő és még vacak is.
dec. 14. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/45 anonim ***** válasza:
100%
Pedig át kell tévedni a piackutatás területére, hogy melyik lehet az a célcsoport /életkor, földrajzi helyzet, végzettség, érdeklödés, anyagi helyzet, egészség, vásárlói szokások stb/ amelyet a jó termékeid érdekelhetnek, és annak megfelelöen reklámozni. Pl ortopéd papucsokat, mikroszkópokat nem influenszerekkel reklámoznék, xbox 156-ot nem tévéreklámban, pénzügyi szoftvereket nem postaládába bedobált szórólapokon stb
dec. 14. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/45 anonim ***** válasza:
100%

Hát a jó termékek és kedvező árak fontos. A kettő együtt! Jó termék nem létezik olcsón. Jól áttekinthető honlap, fejlett webáruházi funkciókkal. Professzionális SEO. Megbízható háttér, gyors ügyintézés, elérhetőség mindenféle formában. Amikor még semmi terméket nem vettél, csak programozás, tárhely stb. megvan, el sem indultál, akkor is már elköltöttél jó sok millió forintot. Ha már van áru, emberek, akik gyorsan, okosan, önállóan dolgoznak (ők sem ingyen), akkor már csak az összes közösségi médiában kell nyomulnod. De ez sem egyszerű, mert ha tolakodóan csinálod, vagy csak Lorem ipsum tartalmat közölsz, akkor ellenkezőleg hat, mint szeretnéd.

A tévés, rádiós és sajtóreklámok nem kezdőknek valók.

Kb. 15 éve dolgoztam reklámügynökségnél. Az egyik áruházlánc akkor rendelt tévés reklámot. Csak a forgatás kerül 6 millió forintba. A 30 másodperces megjelenés alkalmanként (tehát ahányszor lement) több százezer (idősáv és csatorna szerint).

Amit a kérdés alá írtál, azok nem igazán működnek. Bár instán látok sok sztárt, akiknek majdnem minden posztja valami promotálás.

dec. 14. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/45 anonim ***** válasza:
29%

Tudod, mi működik?


Ha te adod a legolcsóbban azt a bizonyos terméket, ezt pedig látják Google hirdetésként, mikor rákeresnek. Emellett még a célzott Facebook-hirdetés megy, és kb. ennyi. A hírlevél is hoz némi vásárlót, de annyit nem, hogy megérje külső céggel csináltatni.


Hidd el, az emberek 90%-nál az ár a mérvadó jelenleg.

dec. 14. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/45 anonim ***** válasza:
100%

"Pénzes menőknek tévé- rádió- és magazinreklám, csöveseknek pedig ismerősöktől megosztás koldulása, közösségi média fizetett hirdetések és influenszerektől néhány százezerért csodavárás?"

Te már mindent tudsz, haver! Onnan fentről, ahonnan az embereket nézed, szerintem minden csodás, úgyhogy vágj is bele, száguldani fog a webshopod!

dec. 14. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/45 A kérdező kommentje:

Tegyük fel akkor hogy 30 év körüli, alacsony- és közepes jövedelmű vegyes végzettségű nőknek árusítanátok csodakenőcsöket. Csináltatok 10 Youtube videót amit megnéztek ismerőseitek és felraktátok a termékeket a Facebook Marketplacere meg a céges Facebook oldalatokra, meg beállítanátok a Facebook hirdetésnél a napi büdzsét. Ezután mit csinálnátok ami a közösségi médiát illeti, hogy a szerény forgalomból legyen rengeteg vásárló és száguldjon a webshop?


Kis cégek nem tudnak olcsón helyi, vagy népszerűtlen tévéadókon rövid "szakértői interjú"-szerűen reklámozni, vagy úgy ahogy a nagy tévéknél hogy "partnerünk a ..." "támogatta a ...", stb.?

dec. 14. 18:34
 9/45 anonim ***** válasza:
100%
A Facebook Marketplace nem webshop.
dec. 14. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/45 anonim ***** válasza:
30 év körüli nők nem néznek helyi és gagyi tévéadókat, max a nagyon unatkozó nyuggerek, eszembe nem jutna ilyenekben bármit reklámozni. A "csodakenőcsök" sem érdeklik ezt a korosztályt különösebben, akit igen, és nem túl magas a jövedelme, az megveszi ilyen rossmann, dm helyeken, ahol vannak akciók, kuponok, lehet pontokat gyüjteni, vagy a kozmetikusnál, ahová jár, problémás dolgokra meg felír valamit a doki.
dec. 14. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!