Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Hobby lovagláshoz mik az alap...

Hobby lovagláshoz mik az alap felszerelések? Nagyon kezdő vagyok! Ilyen nyereg meg nem tom ilyesmikre gondolok!

Figyelt kérdés
Help me!
2010. márc. 19. 09:21
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%

Ha csak lovagolni jársz valahova akkor szükséged lesz ezekre a dolgokra:

-lovaglónadrág (akár használtat is beszerezhetsz)

-hopilet (lábszárvédő)

-esetleg egy lovaglócipő, de helyette megteszi egy szilárdabb sportcipő (nem dorkó!)

-lovagló kobak (enélkül általában lóra se ülhetsz)

-esetleg egy lovaglókesztyű

-nem túl hosszú póló, pulcsi vagy mellény

Tehát akkor nincs szükséged nyeregre, meg kantárra ha loviba jársz ki.


Ha van saját lovad akkor ezekre IS szükséged van:

-lovadra jól illeszkedő nyereg és tartozékai (kengyelszíj, kegyel, heveder, alátét)

-kantár

-tiszító eszközök

2010. márc. 19. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%

Először is egy ló.:)

Megfelelő ruházat, kobak(!) blabla

Lónak meg az alap:nyereg, kantár

De ez csak nagyon az alap.

2010. márc. 19. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Nagyon köszi! elfelejtettem irni esetleg árat tudsz mondani?
2010. márc. 19. 09:58
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

Ha még kezdő vagy, akkor nem érdemes drága holmikat venned. Nadrágot kapsz már 5 ezer körül, hopiletet szintén, kobakot lehet ad a lovarda is, de ha sajátot szeretnél, akkor még az olcsóbb típusoknak is lehet magas ára, olyan 8 ezer körül. Kesztyű 2-3 ezer, lovagló cipőt, ha szeretnél, akkor 5-10 ezer között. De egyelőre még elég a sportcipő.