Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Leját gyógyszertől lehet...

Leját gyógyszertől lehet valami bajom?

Figyelt kérdés
Frontin tablettáról lenne szó, most januárban jart le, lehet tőle valami bajom?

márc. 21. 16:45
 1/4 A kérdező kommentje:
Lejárt* elnézést
márc. 21. 16:46
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem... ezek sokkal hosszabb ideig jók. Általában max nem hat már annyira, ha mondjuk 10 éve lejárt.
márc. 21. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm.
márc. 21. 17:12
 4/4 anonim ***** válasza:
Még beszedheted, de azért írass fel frisset.
márc. 21. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!