Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Honnan tudok Noopept-et,...

Honnan tudok Noopept-et, esetleg egyéb hasonlót szerezni? (Programozói munkát végzek)

Figyelt kérdés

Amiket még keresek: Piracetam, Modafinil, Sulbutamine.

Magyarországon honnan tudok ilyen nootropikumokat szerezni?



2014. ápr. 20. 15:58
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
20%

Ha ilyeneket kell szedned, az már régen rossz.

Inkább iktass be magadnak pihenést, táplálkozz egészségesen, fogyassz vitamint. De főleg iktass be magadnak pihenést. Én magam is programozó vagyok, és pontosan tudom, hogy ki képes égetni az embert, de ha gyógyikat szedsz, az nem fog segíteni.

Az említettek receptköteles gyógyszerekben vannak jelen.

2014. ápr. 20. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm, ez mind jelen van (Vitaminok, pihenést nem tudom mindig biztostani, de ha igen, akkor is aluszékony vagyok)

Edzést is végzek, ami mellé a vitamin-,fehérjekiegésztés alap.

2014. ápr. 20. 16:05
 3/11 anonim ***** válasza:

Én is ilyen voltam mint te és pszichiáter írt fel nekem antidepresszánst serkentő típusút ami lényegesen megkönnyítette a tanulásomat. Szerintem nem nootropikumra van szükséged neked hanem stimuláns szerre (ritalin vagy atomexetin van csak forgalomban hazánkban és ADHD-ra írják fel)


Antidepresszánsok közül ami pörget az a tianeptin, bupropion (ezt szedem a dopamin és noradrenalin rendszerre hat), dezipramin (triciklikus antidep.), amitryptylin (triciklikus antidepreszáns), enyhén még jó a duloxetin (szerotonin-noradrenalin visszavétel. gátló) csak sok a mellékhatása



Remélem tudtam segíteni :)

2014. ápr. 20. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
49%