Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Kivel fordult elő, hogy az...

Kivel fordult elő, hogy az antidepresszáns szedése kezdetén, először javult, majd újra jelentkeztek a szorongások? Ez normális?

Figyelt kérdés
3 hete szedek antidepresszánst, 2 hét után kifejezetten jól voltam. Ma reggeltől viszont újra erősödik a szorongásom. Miért van ez?
2014. szept. 15. 07:13
 1/5 anonim ***** válasza:
Normális. Ugye az elején csak fél adagot szedtél, ezért érezted kevésbé a hatását. Kb 3 hónap után áll helyre a rend, és dől el, hogy ez az antidepi e, amit szedned kell.
2014. szept. 15. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Én sokáig ,hónapokig szedtem prozacot.De nem sokat ért.

Az egyetlen "gyógyszer" aminek valóban érzem a hatását az az alkohol.

2014. szept. 15. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Igen,10 mg-ot szedtem egy hetig.Hat, 3-4 napig azt is ereztem.Kb egy hete szedek 20 mg-ot.2 nap utan beallt egy nagyon nagy valtozas. Azt hittem,hat a gyogyszer.De tegnap estetol alattomosan kuszik vissza a szorongas egesz napon at.Kozeleg a menstruaciom.De a gyogyszer mellett ekkora ingadozas meg belefer?
2014. szept. 15. 20:02
 4/5 anonim ***** válasza:
Nem az antidepresszánstól voltál jobban, hanem placebó hatás volt.
2014. szept. 15. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Placebohatas 4-5 napig?Ilyen van?
2014. szept. 15. 20:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!