Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Gyűlölöm az életemet, mit...

Gyűlölöm az életemet, mit tehetnék?

Figyelt kérdés

A napjaim úgy telnek mintha a tengerfenéken sétálnék. Sokszor van hogy napokat fekszem az ágyban és nincs kedvem kikelni.


Pályakezdő mérnök vagyok, munka mellett második diplomámat csinálom éppen. Már most, fél év után gyűlölöm a munkámat. Egy nagy cégnek dolgozom, szerintem tök felesleges dolgokon (gépjárművekbe fejlesztenek ezt meg azt...) Utálom a munkatársaimat. Mindegyik felszínes semmilyen ember. Az autókon és a pénzen kívül semmi más nem jár a fejükben. Gyűlölöm őket. Nem akarok beállni a sorba, nem akarok napi 8 órát dolgozni 40 éven keresztül olyan dolgokon, amik csak az emberi lustaság kiszolgálására alkalmasak (luxuscikkek).


Néha csak elkezdek bőgni a zuhany alatt, és olyankor iszonyat dühös szoktam lenni mindenkire. Nem is tudom elmondani mi a bajom senkinek... Egyszer megpróbáltam apámnak, és az lett a vége, hogy én csak hisztizek, mindenem megvan stb stb...


Lehet, hogy szimplán én nem arra születtem, hogy boldog és elégedett legyek az életemmel valaha....


Nem is kérdés lett volna ez, csak jó volt valahogy leírni.



2017. máj. 28. 19:05
 1/8 anonim válasza:
Férfi vagy nő vagy?
2017. máj. 28. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
A kérdés nemtől független. Férfinek nem nevezném magam, inkább egy ficsúr, egy kölyök.
2017. máj. 28. 19:23
 3/8 anonim ***** válasza:
Kedves kérdező fiatalember! Te nem az életedet gyűlölöd szerintem, hanem csak a jelenlegi munkádat. Az is lehet,hogy pályát tévesztettél, ilyen előfordul. A másoddiplomád mi lesz? Miért nem próbálod ki magad valami egészen új területen? Fiatal vagy még, ha még egy darabig kísérletezgetsz, az még belefér, és valószínűleg meg fogod találni azt a területet, amit 40 éven keresztül mosolyogva tudsz csinálni.
2017. máj. 28. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza: