Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Mentális egészség

A kérdés

Ha valaki évekig (5-6) szedi a xanax-ot, frontint! Akkor előfordulhat mellékhatásként hasmenés?

mostanában rengeteget szedek hetek óta (napi 20-25mg min.)

és szerdán és ma is volt hasmenésem.

3-nál többször. de más panaszom nincs.

(szóval vírus, romlott kaja kizárva, laktózérzékeny se vagyok.)



Keress kérdéseket hasonló témákban: Xanax, Frontin, hasmenés, mellékhatás, függőség

 2017. júl. 1. 15:46  Privát üzenet  

A válaszok

Mivel az alprazolam 0,25 - 0.5 grammos kiszerelésben kapható, így ez baromi sok (napi egy egész doboz). Biztos ennyit szedsz?

Amúgy hivatalosan nincs ilyen mellékhatása. Ha lenne, akkor se csupán 2x, többnapos eltéréssel fordult volna elő.



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2017. júl. 1. 16:01 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
horváth joci nevű felhasználó válasza:

Én a helyedben nem a hasmenés miatt aggódnék,hanem a mentális egészséged miatt.

A családunkban van aki már 15 éve szedi a frontint,totális szellemi leépülést okozott nála.



A válaszíró 65%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont 2017. júl. 1. 16:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Ekkora mennyiséggel már egy egész elefánt csordát meg lehetne ölni. Válaszom: Igen, okozhat hasmenést a xanax. Vagy tolerancia függőség alakult ki nálad, vagy paradox hatás. Mindkettő tünete az idegi alapú hasmenés, hányás. És még több, sokkal durvább tünet. Az egyik a halál. Sürgősen kérj orvosi segítséget, mert a szervezeted már küldi a vészjelzéseket, hogy nagy a baj!! Legjobb lenne, ha befeküdnél egy kórházba, ahol csökkentenék, vagy elvonnák ezt a mennyiséget tőled!

Ha kérdésed van, írj privátot!

Egy gyógyult nyugtató függő



A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont 2017. júl. 1. 18:48 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Mit tegyek? (pánik? IBS? )
Mi lenne a legjobb megoldás, hogy ne menjen össze vissza a hasam?
Hasi pánikbetegséget (IBS) hogyan lehet gyógyítani?
Ha egy gyógyszer (Sumamed kapszula, felnőtteknek) mellékhatásként hasmenést okoz, az akadályozhatja a gyógyszer felszívódását (s ezáltal hatékonyságát)?
Az escpalle tabletta bevétele után 6 nappal szerintetek jeletnkezhet hányás, és hasmenés mellékhatásként (előtte semmi bajom nem volt) vagy ez a terhesség jele?
Edesanyam kemoterapiat kap. Mellekhataskent hasmenes jelentkezik. A hasmenes csak az elso par alkalommal jelenkezik, vagy vegig fogja kiserni az egesz terapiat?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Mentális egészség rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!