Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Hogyan osszam be a napi...

Hogyan osszam be a napi Mikrotápanyagokat? Étrend? (többi lent)

Figyelt kérdés

9.es vagyok (jövőre 10.es) és hízni szeretnék. Jelenleg ~58 kg vagyok és a célom 74 kg. ~0.3 kg / hetes hízást szeretnék és ez alapján 2497 kcal-t kell bevinnem egy nap alatt:

- Szh: 335 g

- Fehérje: 122 g

- Zsír: 67 g

Mivel diák vagyok nem tudok mindig csirkemellet enni rízssel, ezért szeretnék kérni tőletek egy napi étrendet elosztva ezekkel a mikrotápanyag mennyiségekkel. Előre is köszönöm a válaszokat.



2019. jún. 2. 19:39
 1/6 anonim ***** válasza:
76%

Ezek nem mikro-, hanem makrotápanyagok...

Menj fel a kalóriabázisra (vagy ahol az ajánlott makrókat találtad), és írj be mindent, amit eszel. Nem kell csirkemell+rizs, ehetsz bármit, amit szoktál. Pár nap után látni fogod, mit kell korrigálni, melyik makróból kell több. Szerintem felesleges a zsírt ilyen alacsonyan tartani (legalábbis szerintem alacsony, ennyi fehérjéhez és kalóriához), mivel nem fogyni, hanem hízni szeretnél. Azt figyeld, hogy legyen meg a minimum fehérje (58 kg-hoz legalább 60-80 g), és elérd a kívánt kalóriát, de lehetőleg ne csupa egészségtelen cukros vackokból és műkajákból, már ha az egészséged is számít.

Az is érdekes lehet, hogy most mennyi kalóriát fogyasztasz, mert ha eddig beérted mondjuk 1500-zal, lehet, hogy nem lesz könnyű egyik napról a másikra 1000-rel többet enned, és még meg is emészteni. Másrészről, egyáltalán nem biztos, hogy pont ennyi kalóriától pont így fogsz hízni, valaki könnyebben, valaki nehezebben hízik. Ez egy saccolt adat, a valóságban ez nem ilyen egzakt dolog, az ember nem egy gép.

A lényeg, hogy egyél változatosan, vitamin- és tápanyagdús ételeket, és ne rontsd el a gyomrod, ésszel egyél.

2019. jún. 3. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
20%

zsír 67 gramm ISZONYAT SOK!!!!! Egy normál felnőtt ember adagja a WHO szerint max. 30 gramm.