Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ti nem féltitek a munkahelyete...

Ti nem féltitek a munkahelyeteket, hogy előbb-utóbb átveszik a robotok?

Figyelt kérdés
Már most van egy telefonos szolgáltató, ahol egy robot válaszol a kérdéseidre, akit Vandának hívnak egészen addig, míg nem jelentkezik az ügyfélszolgálati munkatárs. Amilyen mértékben halad a technika, akár 5 év alatt is nagyon sok munkakört robotok fognak ellátni. Mit szóltok hozzá?

2018. jún. 8. 00:05
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
56%

Akár félted a munkahelyedet, akár nem, nem tudod megakadályozni, hogy erre előbb-utóbb sor kerüljön!

A paradoxon az, hogy akik az országot vezetik, nem akarják ezt tudomásul venni és azt sujkolják a létező összes vonalon, hogy elljenek az emberek minél többször, - ugyanakkor arra nem fogsz tőlük soha sem hiteles és valós adatokra épülú válaszokat kapni, hogy ki fog majd munkát adni a most megellett egyedeknek.

- Tudni vélem, hogy mi dolgozik, bennük, de nem akarom elvinni a gyűlöletkeltés irányába a mondanivalót.

Őket félretéve:

Aki vállalkozik, annak meg az az érdeke, hogy minél nagyobb profitot termeljen minél rövidebb idő alatt és minél kevesebb befektetés árán.

A gépnek nincs személyre szabott problémája!

Pontosan annyi igénye van - és MARAD IS, - mint amennyi szükséges a működtetéséhez!

Alapanyag, - amivel feltöltik és amiből produkálja a terméket.

Tartalék alkatrész.

Karbantartás.

Energiaforrás a működtetéséhez.

Ezt még megtámogatot egy kis innovációval és lényegében ennyi!


Az EMBERNEK személyes problémái vannak!

Növekedő bérigény.

Egészségügyi problémák.

Hangulat(vezéreltség), - amely a teljesítmény hullámzásához köthető.

Hozzátartozókkal kapcsolatos problémák kezelése, - melynek hiánya szintén rányomja az emberi teljesítményre a bélyegét..

Véges teljesítőképesség, - fizikai korlátok.

Alkalmazkodási képességek, szemlélet, morális problémák ütköztetése, kezelése.

Psyché. - Személyre szabott, apró, pici, emberi gonoszságok, intrikák megelőzése, kezelése.

Járandóságok, járulékok, adók.

Szabadság.

- És amelyek még eszembe sem jutottak...


Te, - mint válalkozó, - melyikbe feccölnél szívesebben?

Szociális érzékenységből a nehezebb, körülményesebb, nyügökkel telítettebb utat választanád, vagy inkább ott gépesítenél, ahol csak tudsz?


Bizonyos vagyok, hogy az utóbbit választanád!

Rendszergazdákról, programozókról, fejlesztőkről, pénzügyesről, munkaügyesről, diszpécserről, anyagmozgatókról, karbantartókról, esetleg üzemorvosról így is kellene gondoskodnod, de senki másról!

Más 20 - 25 ember után viselni a közterheket, bérkiadásokat, mint - pl. - 350 - 400 ember után.


Esetleg annyi kedvező érhet még, hogy ez nem következik be, mielőtt nyugdíjba mész, - de semmi egyéb.

2018. jún. 9. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
Nem félek, jelenleg. Hogy a takarítást robot veszi át.
2018. jún. 10. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 anonim ***** válasza:

A tizenotos kollegahoz hasonlóan én is villamosmérnök vagyok, egyáltalán nem félek.


Olyan munkák fognak eltűnni, amik nem igényelnek önálló gondolkodást, illetve sok személyes kommunikációt. Ma már rengeteg ilyen munka kiváltható lenne, csak azért nem teszik mert minek, ha van nagyon sok ember, aki olcsón megcsinálja. De ez a teljes automatizálás is a távoli jövő...nem lesz itt 20 év múlva minden olyan mint a jövőben játszódó filmekben...mert nincs elég mérnök aki megcsinálja , viszont van elég nagy tömeg helyettük. Amúgy pedig ha ez bekövetkezik, akkor simán az emberek felenek nem lenne munkaja, viszont akkor bevezetnek az alapjovedelmet. Mert ha mit ér a gyár ahol 1 mérnök helyettesít 30 dolgozót, ha nincs ki megvegye a terméket, mert nincs munkája az embernek. Viszont az tény H a nagyon távoli jövőben többnyire csak a képzett emberekre lesz szükség.

2018. jún. 17. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 A kérdező kommentje:

Értem, amit írsz utolsó válaszoló, de hát egy telekommunikációs cég (ráadásul az egyik legnagyobb) már most alkalmazza a robotot. Ott is gondolkodnia kell, mert elvileg az alkalmazott helyett válaszolgat egészen odáig, míg nem kapcsol az ügyfélszolgálatos.

Már többször írtam, hallotta már egyáltalán valaki, aki itt válaszolt? Vandának hívják, és felkérnek rá, hogy segítsem a munkáját.. Eléggé ijesztő. Ezért gondolom, hogy igen, elvileg költséges, de ha már egy magyarországi telefonszolgáltató ilyen robotot használ, akkor előbb-utóbb ez lesz a jövő. Ja és igen: Gondolkodik, mert arra válaszol, amit kérdezel. Nemcsak elmondja, ami bele van táplálva...

2018. jún. 17. 16:12
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!