Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Ha mi nem használhatjuk a...

Ha mi nem használhatjuk a telefont akkor a tanár miért?

Figyelt kérdés

Szunetbe se vehetjuk elő a telefont mert van egy tanár aki egyből elveszi,ha csak a zsebedbe is meglátja akár használod akár nem elveszi,és berakja a páncélba. viszont ő orán még kimegy telefonálni mint ma.

Van egy tanárunk aki orán rakta fel a telefonját toltore.

a Rajz tanárt imádtuk ő őszinte kedves ember volt,elővette a telefonját és megnézte az időt de kérte hogy ne mondjuk senkinek hogy elővette a telefonját! ezzel azt is elmondta hogy a tanároknak sem szabad elővenni a telefonját!


2015. márc. 27. 20:06
1 2
 11/16 Ensam skog ***** válasza:
Azért, hogy megtanítsa az életben is a főnökednek lesz mindig igaza.
2015. márc. 27. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Arra jogotok van, hogy az időt megnézzétek rajta. Én pedagógushallgató vagyok, és gyakorlóiskolákban volt olyan tapasztalatom, hogy óra közben a gyerek folyamatosan a telefonjával szórakozott, mire én megkértem, hogy tegye el. Egy darabig félrerakta, de pár perc után megint azt láttam, hogy a pad alatt szórakozik vele. Erre kivettem a kezéből, az asztalra raktam és rátettem a tolltartóját (tehát még el sem vettem tőle).


A szaktanár erre a szünetben lecseszett, hogy joguk van megnézni az időt rajta :D Csak nagy nehezen értette meg, hogy folyamatosan a hülye telefonnal szórakozott a gyerek, és nem az órára figyelt.


Szóval az a lényeg, hogy jogotok van a telefon birtoklására, még az időt is megnézhetitek rajta, de ha az órán csak azzal foglalkoztok és nem figyeltek, akkor a tanár az óra erejéig elveheti tőletek (ideiglenesen joga van felfüggeszteni a tulajdonhoz való jogotokat), de az óra végén köteles visszaadni. Nem zárhatja el, nem adhatja vissza "majd a szünetben" vagy "majd a nap végén", pláne nem év végén ,nem viheti az igazgatóhoz, a tanáriba stb. Az óra végén köteles visszaadni.