Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Szerintetek létezik, hogy...

Szerintetek létezik, hogy egy-egy nagyobb, ismert cég szándékosan követ el - rendszeresen- véletlennek tűnő bakit, amivel ő jól jár a fogyasztó pedig rosszul? Többi lent:

Figyelt kérdés

KFC-ből rendelünk viszonylag gyakran. Legtöbbször a 4 fő- Multiboxot, és most többször előfordul, hogy véletlen.. nem kapunk 4 sült krumplit.. (az olyan 1200 Ft körül lenne a számla szerint) nincs hol, nincs kinek reklamálni, akkor nincs köretünk, és nincs semmi bocsánatkérés, vagy kupon vagy akármi.

Starbucks, én itt néha iszom kávét, ezzel nincs is gond, de ritkábban eljön velem a lányom, ő választ az aktuális szezonális téli-nyári italból amit nagyon is reklámoznak. És itt van amelyik láthatóan jobb választás mint a többi, pl. kókusztejes stb.. finomság vs kb jeges cukros víz eperdarabokkal.- és félreértik, és véletlen de többször előfordulva- nem azt kapja- amit kért.

Mindkét esettel az a problémáma, hogy feltűnő, hogy ugyanaz történik meg többször..

Illetve- mindkét cégnél interneten írtam- facebook- és google értékelésben - ott kézségesen azonnal reagálnak, mintha ilyen hibát nem tűrnek, odafigyelnek korrigálják, kérik az adatokat, intézkednek stb.. -de ez csak a felszín- mert valójában- ha meg is írom amit kérnek- arra már nincs semmi reakció!



2021. jún. 27. 13:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Csak a lábaddal tudsz szavazni. Ne rendelj tőlük.
2021. jún. 27. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Attól még, hogy 300-ra árazzák be a számlán a krumplit, elhiheted, hogy az elkészítési költsége ennek a töredéke.


Nincs ebben tudatos koordináció, csak dolgozói igénytelenség és túlhajszoltság. A te Multiboxod mellett volt még bent 20 másik rendelés is, amin egyszerre dolgozniuk kellett.

2021. jún. 27. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
89%
Azt nem értem mondjuk hogy ha legalább kétszer volt ilyen, akkor a továbbiakban miért is rendelsz tőlük.
2021. jún. 27. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
56%
#3: ez a tipikus "vadász-vadász, te c.pni jársz ide?" C vicc... 😂😂😂
2021. jún. 27. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
És miért nem szólsz ott, ha valami nincs rendben?
2021. jún. 27. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

5-ös

KFC- rendelés! A futárnak szólok, de ő nem tud csinálni semmit. A telefonszám, email- sms- nem fut ki sehová egyoldalú, onnan jön info, én küldeni nem tudok.

Starbucks. A lányom kiskamasz, ha beülünk, egy alkalom, közös és jó, mindkét alkalommal amikor észrevette, ivott már néhány kortyot- mire rájött, hogy ez nem az, amit ő választott és én rendeltem. Ekkor pedig nem akartam a közös időnket reklamálással tölteni. Viszont bosszantó is, illetve elgondolkoztató, hogy miért történik pont ugyanaz a baki!

2021. jún. 27. 15:42
 7/11 anonim ***** válasza:

"KFC- rendelés! A futárnak szólok, de ő nem tud csinálni semmit. A telefonszám, email- sms- nem fut ki sehová egyoldalú, onnan jön info, én küldeni nem tudok."


Facebook, netpincéren írni nekik.

2021. jún. 27. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Nem a netpincéren keresztül rendeltem, hanem a saját KFC alkalmazásukon keresztül közvetlenül a cégtől.

Ha megnézed a facebook oldalukon láthatod, hogy írtam nekik. Ott nyilvánosan azt írták, hogy írjak privát üzenetet nekik, írtam, kértek részleteket. Leírtam, adatok, minden. Semmi, de SEMMI. Tehát nyilvánosan úgy néz ki mintha kb törődnének vele, de nem.

2021. jún. 27. 19:56
 9/11 anonim ***** válasza:
Minden kfc étteremnek van saját telefonszáma, azt kell hívni és ugy emlékszem ha a saját oldalukról rendelsz és lemarad valami akkor pótlást is tudnak küldeni. Valamint igazuk van az előttem szólóknak ha másik 20 rendelés van mellette esetleg nincs elég emberük a káoszban előfordulhat hogy lemarad valami.
2021. jún. 29. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Az az ő problémájuk, oldják meg! Nem kell a fogyasztónak tudni arról és elnézni, hogy nekik hány emberük és hány rendelésük van. Szervezzék úgy hogy ne legyen káosz.

Hidd el, hogy minden forrást megpróbáltam, email, sms és természetesen telefonon kezdtem. Próbáld meg a Köki KFC-t felhívni. Nekem nem sikerült egyetlen formában sem találnom valakit (a futáron kívül, aki semmit sem tud csinálni) aki meghallgatott volna, felvette volna a panaszt.

Facebook megjegyzés volt az egyetlen hogy tudtam velük kommunikálni. Be fogom ide írni, ha már látom, hogy ott a visszajelzés nem csak mutatóban volt a közvéleménynek, hanem valódi.

2021. jún. 29. 12:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!