Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Megbocsátható a vizsgastressz...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Megbocsátható a vizsgastressz miatti félrelépés?

Figyelt kérdés
Orvostanhallgató vagyok, ez az utolsó félévem. Iszonyatosan nagy rajtam a nyomás, csak nyugtatóval tudok aludni. Ha most elhasalok valamin, akkor hat év munkája ment kárba. A barátommal három éve vagyunk együtt, egy éve össze is költöztünk. Most a legrosszabb időszakomban négy hetes szakmai gyakorlatot kell végeznie és ő a falujába ment teljesíteni, ami innen 140km. Egyedül voltam, csak a rohadt tankönyvekkel. Egyik este elmentem kikapcsolódni, de túl jól sikerült. Sokat ittam, akkor három hete nem érintkeztem emberekkel, így sikerült hibáznom egy hatalmasat. Semmit nem jelent, nagyon megbántam és el is akartam felejteni, de akivel voltam zaklatni kezdett telefonon, később személyesen, mert többet akar tőlem. Most azzal fenyeget, hogy elmondja a barátomnak. Ezért nekem kell elmondanom mihamarabb. Nagyon félek, mert nincs igazi mentségem azon kívül, amit leírtam, az pedig nem mentség. Mit tehetek?
2014. máj. 8. 09:36
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Állj elé őszintén és mond el, csak semmi körítés. Sokszor a félrelépő fél ilyenkor persze rögtön hirtelen nagyon kedveskedővé, és gondoskodóvá válik, de nem kell. Szerintem csak rontja a helyzetet. Légy őszinte és vállald a következményeket. Rajta fog múlni, hogy megbocsát-e vagy sem.
2014. máj. 8. 10:37
 12/15 anonim ***** válasza:

# 8:

Akkor jelentsd ki neki, hogy megcsaltad és ha megkérdezi, hogy miért mondd el neki azt, hogy vágytál a ...-ra. Ő meg nem volt közel. Ez az igazság, nem?

2014. máj. 8. 10:38
 13/15 anonim ***** válasza:
38%
Vald be tisztességesen hogy csak egy nagy eresFASZ kellett neked ami jól megdolgoz.
2014. máj. 8. 11:14
 14/15 anonim ***** válasza: