Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Miért tartja so férfi a mai...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Miért tartja so férfi a mai napig természetesnek hogy csak a nő feladata főzni?

Figyelt kérdés

Sőt még az összes házimunka is? Annak ellenére hogy a nő is ugyanúgy egész nap dolgozik?

Ha háztartásbeli az más téma, most azokról a párokról beszélek ahol mindkét fél dolgozik.


2016. máj. 28. 09:47
1 2 3
 11/29 anonim ***** válasza:
100%

Hát én nem tudok főzni, úgyhogy ez van. Próbálkoztam már vele, de totál tehetségtelen vagyok, mindent odaégetek, elrontok, rossz ízű lesz, stb, és még fantáziám sincsen hozzá, úgyhogy inkább feladtam.


De én a pasitól sem várnám el, hogy ő főzzön, ha akar főz, ha nem, akkor nem. Én nem halok éhen, szóval mindegy.


Tény, hogy én még diák vagyok, lehet, később, máshogy lesz.

2016. máj. 28. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/29 anonim ***** válasza:
82%

Azért betonozni meg pl füvetnyirni nem kell minden nap! A pasi ugyan úgy vegye csak ki a részét mindenbe. Pl akik panelba ott nem kell fátvágni,mégis sok a lusta férfi.

Majd ha eltart (amit soha nem engednék),akkor megcsinálok én mindent,de addig ugyanúgy áljon neki a férfi is!!

N24

2016. máj. 28. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/29 omba ***** válasza:
77%

Gondolom, mert bénák, és nem tudnak egy karfiollevest megfőzni borsófőzelékkel és fasírttal, két pelenkázás között fél 6 fél hét között.

Én azon töprengek ilyenkor, hogy anyukától egy másik anyukához menekülnek, ha nincs nő a közelben, meg kéthetes zoknit, és gatyát viselnek?

2016. máj. 28. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/29 anonim ***** válasza:
0%

Édesanyám egész életemben részmunkaidős volt, apa tartotta el 80%-ban a családot. Cserébe anya főz mindig és anya végzi a házimunkák bő 80%-át.