Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Sopronban hol tudna ismerkedni...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Sopronban hol tudna ismerkedni egy olyan egyetemista srác, aki nem szeret bulizni, szórakozó helyre járni?

Figyelt kérdés
23 éves gazdaságinformatikus hallgató vagyok Sopronban, egy közeli faluból járok be az egyetemre. Nem szeretek bulizni, szórakozó helyre járni. Inkább magasabb intellektusú kapcsolatra vágyom. Nem vagyok kocka, attól nem kell félni. Hol tudnék ismerkedni Sopronban. 23/f.

2016. szept. 4. 22:05
 1/4 anonim ***** válasza:

Barátokon keresztül. Én pl diákmunkán keresztül találtam meg a páromat. Egy helyen dolgoztunk, amikor ő már észrevett, és később, két hétre rá kb összefutottunk egy helyen, ahol épp koncert volt, és a barátnőm rángatott el oda. Aztán később megint összefutottunk a melóhelyen, azóta pedig eltelt már lassan 1,5 év :D

(igen, ez Sopronban történt mind)

Mindig mondogatták nekem előtte is, hogy ha elmegyek dolgozni, biztos találni fogok valakit, annyi új ember lesz.

2016. szept. 5. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

Én is ugyan így vagyok, kedves kérdező :|

19/f

2016. okt. 9. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Internet. Pl itt!
2017. jan. 21. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Egyetem, net, utca, hobbik, rendezvények, de ha ismerkedni akarsz, akkor tedd félre egy időre a "nemszeretem" jellegű kifogásokat is
2017. jan. 21. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu