Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Szerintetek egy ilyen lánynak...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szerintetek egy ilyen lánynak reálisak az elvárásai?

Figyelt kérdés
Ezt írja: Én inkább az intelligens, művelt, több nyelvet beszélő, min. 3 diplomás, kellemes megjelenésű, elegáns, nagyon jóképű férfiakat részesítem előnyben, akik legalább 300 nettót visznek havonta haza.
2011. okt. 31. 10:03
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
Hát én tanár vagyok középsuliban és eléggé művelt is vagyok. De sajnos nem keresek 200 nettót sem. Akkor lemondjak az ilyen lányokról?
2011. okt. 31. 15:57
 12/18 anonim ***** válasza:

én személy szerint azt vallom, hogy mindenki olyan követelményeket támaszt és olyannak képzeli el a leendő párját amilyennek csak akarja.

ha neki a felsoroltak kellenek amik nem illenek rád akkor miért erőlködnél?

2011. okt. 31. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
Reális lenne elvárni, hogy a te kedvedért változtasson az igényein?
2011. okt. 31. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 A kérdező kommentje:
Hát de ha minden egyes lány ilyen követeleményeket támaszt,akkor hol lenne már nekünk átlag pasinak esélyünk náluk? Ők meg nem tesznek ezért, vagyis ők nem hűdecicababák, nem hűdeokosak, és nem keresnek 200 nettón felül. Akkor miért várják el? Aztán csodálkozik ha egyedül marad. De a legtöbb lányra ez érvényes.
2011. okt. 31. 19:00
 15/18 anonim ***** válasza:
Akkor valószínűleg megvannak egyedül. Ha nem vagyok éhes, nem akármilyen étel kell, hogy kivételt tegyek.
2011. okt. 31. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 A kérdező kommentje:
Akkor én is ilyenigényeket fogok támasztani a nőkkel szemben, hogy nézzen ki úgy mint Angelina Jolie, legyen okos mint Marie Curie, keressen annyit mint a német kancellár, Angela Merkel.
2011. okt. 31. 19:07