Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Hogyan kezelnétek egy ilyen...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan kezelnétek egy ilyen szituációt férfiasan, dominánsan, féltékenység nélkül?

Figyelt kérdés

Együtt vagyok a barátnőmmel, együtt élünk. Én mérnök vagyok, már főállásban dolgozom, ő színésznőnek tanul (egyetemista, színművészetis). Nagyon szeretem, ám az átlagnál sokkal közvetlenebb az emberekkel, beleértve a fiúkat, kiáradó szeretettel és lelkesedéssel áll mindenkihez - többek között pont ezt imádom benne. Egyik nap épp egy, a szaktársaival együtt töltött közös alkalomról jön meg, kézenfogva egy sráccal, akivel nagyon jól érzi magát. Művészeknél sok ilyen szituáció előáll, mert szerepjátszás közben ösztönösen is közelebb kerülnek egymáshoz. A kérdésem az, hogyan kezeljek egy ilyen szituációt úgy, hogy nem feltételezek semmit köztük, mellőzöm a féltékenységet, de mégis férfihoz méltóan, dominánsan viselkedjek és kifejezzem, hogy a helyzet magaslatán vagyok?


Tehát a szituban résztvevők: a barátnőm, a másik srác és én



2013. aug. 30. 02:05
1 2 3
 1/29 anonim ***** válasza:
"sok ilyen szituáció előáll, mert szerepjátszás közben ösztönösen is közelebb kerülnek egymáshoz" Ha csak ennyit másolok be, mire gondolnál mi lenne a mondat folytatása, pontosabban miként reagálnál rá?
2013. aug. 30. 02:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/29 anonim ***** válasza:
100%

elég sok taktikát ismerek,mindenféle rafinált módszereket,nem érzem magam amatőrnek csajozásban és a nőkkel való viszonyaimban konfliktuskezelésben,de ha egy ilyet meglátnék,nem biztos,hogy le tudnám fékezni magam,hogy ne csapjam szét mind a kettőt.

az egy dolog,ha félredug és megtudom mondjuk én,de ezzel csak engem aláz szanaszét privátban,más nem tudja,vagy csak kevesen.