Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Hogy oldanád meg a főzést...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogy oldanád meg a főzést ebben az esetben?

Figyelt kérdés

A párom tegnap dühösen szóvá tette, hogy nem tudok főzni, és elégedetlen az otthoni állapotokkal.

A frusztrációját az váltotta ki, hogy nem friss, hanem tegnapi kaját akartam neki adni vacsorára, mivel maradt, és nem főztem újat, mivel minek.

Erre kicsapta a patáliát, hogy ő épp elég pénzzel száll be a konyhára ahhoz, hogy minden nap legyen friss leves és főétel vacsorára (reggelizni és ebédelni a munkahelyén szokott).

Ami sajnos nem igaz. Abból a pénzből, amivel beszáll, nem tudom teljesíteni az elvártakat. A tisztítószereket, háztartási egyebet így is én veszem, ill ha kevesebbel is, de beszállok a konyhára. Diák vagyok, a keresetem töredéke az övének, cserébe mindent én csinálok otthon.

Bevásárolni is én szoktam.

Ha kérdem, mit főzzek, mit vegyek, az a válasz, hogy te vagy a nő, neked kell tudni.

Ahhoz, hogy minden nap két fogásos vacsora legyen, az összes fennmaradó pénzemet élelmiszerre kéne fordítanom, de úygy meg nem jutna magamra semmi.


Mi lenne a megoldás ebben a helyzetben?

Ennyiből nem tudom kihozni, amit elvár, többet adni meg nem hajlandó.


2017. szept. 7. 14:38
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
15%
Meg akarsz neki felelni, vagy nem akarsz neki megfelelni?
2017. szept. 7. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
96%

Egyet szeretnék tőled kérni, és légyszíves gondolkozz el azon, amit most mondani fogok. Jó tanácsként adom ezt, nem azért, hogy bíráljalak. Sajnos én is beleestem ebbe a hibába nem egy, nem két alkalommal.


Mi szeretnél lenni, ebben a párkapcsolatban? Társ, vagy pedig cseléd?