Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Szülés » Mi a "baj" a császármetszéssel?

Mi a "baj" a császármetszéssel?

Figyelt kérdés

Teljesen laikus vagyok, csak érdekel! Már sokaktól hallottam, hogy "azt mindenképpen el akarják kerülni", meg hasonló.

Ez miért van? Több komplikáció léphet fel, vagy jobban fáj (közben vagy utána), vagy miért?

Köszi :)


2019. márc. 23. 13:45
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
67%

"Kockázat mindkét fajtában van szerintem, lehet megkövezni, de én ugy gondolom hogy a császár veszélytelenebb a babára nézve"


Egyre több dolog derül ki arról, hogy a magzatnak szüksége van a szülés alatti stresszre, valamint arra, hogy áthaladjon a szülőcsatornán a megfelelő adaptációhoz.

Császármetszéses babáknál nagyobb az esélye a tranzitórikus tachypnoénak, gyakoribb a kisgyermekkorban előforduló akut leukémia, nagyobb eséllyel lesznek diabéteszesek és elhízottak.

2019. márc. 23. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 anonim ***** válasza:
85%

"nem szeretném még egyszer azt átélni, azt látni h a babám szivhangja fájásoknál 80..."


Az, hogy fájások során csökken a szívhang, élettani reakció, a vagus reflex miatt van. Önmagában attól, mert a vajúdás bizonyos szakaszaiban 80-ra csökken a szívhang, még nem lesz fogyatékos a gyerek.

2019. márc. 23. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 anonim ***** válasza:
50%