Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 22 évesen Audi A6 2019?

22 évesen Audi A6 2019?

Figyelt kérdés

Üdvözlök mindenkit! Fiamnak közeleg a születésnapja ,eddig egy 2011-es Ford Focus-t vezetett 2 éve balesetmentesen.

Budapesttől 30 km-re lakunk ,naponta kéne ingáznia suliba.

A kérdésem a következő: Megbízható-e a konstrukció, motor, stb.



Asszonynak egy KIA Sportageja van. Azt mondja nem szereti az SUV-ket.

Az autót mindenképp Németországból hozatnánk.

A kérdés benzines vagy dízeleset ajánlanátok ebből.


Tisztelettel,


Tamás.


2020. ápr. 18. 14:58
1 2 3
 21/26 NTBS ***** válasza:
8%
Nyugodtan vedd meg.
2022. aug. 16. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:
91%

"1 éves autónak nem lesz semmi baja, legyen az dízel vagy benzin vagy bármi."


Tudnék mesélni! ...hogy újonnan rendelt autó motorját hányszor kellett szanaszéjjel bontani a garanciaidő alatt. És nem azért mert széthajtottam volna. A visszahívásokról, átszerelésekről nem is beszélve.

Lehet, hogy pont belenyúltam a "tutiba", de ez előtt egy 17 éves használt dízel kocsim volt 300.000km-rel az órájában: gyakorlatilag csak tankoltam, olajcsere és mentem vele, 2 évente műszaki. Más gond nem volt vele. Ez a mostani az első újonnan 0 km-esen rendelt autóm, de eléggé befürödtem vele. Gondolkozom rajta, hogy a garanciaidő lejártakor megy és a következő csak is használt lesz! Persze nyilván vétel előtt át kell nézetni.

2022. aug. 16. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 anonim ***** válasza:
0%
22: Nem hiszem hogy a 300ezer km alatt, nem javitattad volna a futómüvet ill. a mozgó alkatrészeket, fék stb.
2022. aug. 16. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 anonim ***** válasza:
73%
1 éves autónak is bőven lesz baja. Mondjuk nem nehéz ezt elkerülni, csak nem szabad F-betűs autót venni: Ford, Fiat, francia.
2022. aug. 16. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim ***** válasza:
100%

23: nem azt írtam, hogy 0-tól 300.000km-ig nálam volt, hanem ilyen futású autóm volt. 178.000-rel vettem, 306.000 körül adtam el. Ez alatt fékbetéteket és tárcsákat cseréltettem és egyszer stabilizátor bekötőt is kellett.

És mielőtt még tovább belém lesz kötve: igen, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt is cseréltem. Sőt egy alkalommal vezérműszíjat és még fékfolyadékot, hűtőfolyadékot is.

Ha ezek a karbantartások egyenértékűek azzal, hogy

- egy 28.000 km-t futott autóban széthullik a vezérműlánc (-> teljes motorgenerál),

- 30.000-nél kuplung visszahívás keretében cserélik a teljes hidraulikát,

- 32.000-nél a kettőstömegű mert zakatolt,

- majd 35.000-nél az újonnan beépített láncfeszítő patron mondja fel a szolgálatot, ráadásul olyan típusnál, aminél a váltóoldalon van a lánc tehát mindannyiszor motorbontással, motorkiszereléssel jár,

- továbbá 40.000-nél bedöglik a ledes fényszóró, (frissítettek szoftvert, cseréltek vezérlőelektronikát, cseréltek komplett lámpát, majd újabb szoftverfrissítés, most lekopogom, épp jó, de ki tudja meddig...)

- 43.000-nél ömlik valahol az olaj a blokkból,

- 45.000-nél megdöglik a generátor,

- most 46.000-nél a kuplung fogáspontján a váltó hangosan kerreg, ami a márkaszerviz szerint teljesen normális (vagy már nekik is elegük van és nem akarnak tovább foglalkozni az autóval, azt a kis időt ki akarják bekkelni, amíg lejár a garancia),

akkor igazad van, én kérek elnézést. Ezek szerint az újjal sokkal jobban jártam és jóval kisebb is a szervizigénye, csak valahogy én nem tudtam erről eddig. Hiszen amiket felsoroltam ennyi km-rel egy pár éves autónál ezek mind a fogyó-kopó alkatrészek cseréjébe, normál karbantartás kategóriájába sorolható és teljesen normális időszerű meghibásodások. Ugye?!

2022. aug. 16. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim ***** válasza:
100%
Azóta nem sikerült megvenni?:D
2022. aug. 16. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!