Előbb fog leáldozni az elektromos autó mint a benzines. Legalábbis remélem.
márc. 29. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/26 anonim válasza:
Ó, még nagyon sokáig. Igazából nem a személyautók a probléma, hanem a közúti áruszállítás. A kamionoknál csődöt mondott az elektrifikáció és a jelenlegi technológiai szint mellett esély sincs rá, hogy megoldják a kérdést. A személyautóknál elsunnyogják, hogy hidegben nyugodtan le lehet venni 40%-ot a szabvány ígerte hatótávból. Saját tapasztalat, hogy januárban egy isnerősömnek kellett volna elhoznom egy cuccát Európába Montreálból, vártam a reptéren de nem indult a Teslája és az utolsó pillanatban esett be a férje hússzállító furgonjával, 6 literes benzines és az elindult. De most volt a legutóbbi hidegbetörés Kanada felől, amikor Chicagoban látványosan összeomlott a töltőhálózat, tele volt vele itt a tévé. Szóval vágyaink vannak, csak a technológia üzembiztonsága nincs még ott ahol szeretnénk. Persze be is csaphatjuk magunkat, az is jól esik néha
márc. 29. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
4/26 anonim válasza:
Azt már nem éljük meg.
márc. 29. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/26 anonim válasza:
Aki ült már elektromos autóban az tudja nagyon jól, hogy a belsőégésű kotláknak már nagyon régen leáldoztak. Nyilván egy ilyen váltás hosszú idő, de teljes mértékben elkerülhetetlen. Szerencsére, mert ezzel igazából mindenki csak nyer.
márc. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/26 anonim válasza:
Bírom a világmegváltókat, akik a fosszilis üzemanyagokban látják a világ végének okozóját. Mondok rá egy példát: a North Face-t egy olajipari cég kereste meg egy jó nagy megrendeléssel. A North Face úgy mondott, nemet, hogy kitette a netre, hogy ők bizony ilyen olajos céggel fúj, nem üzletelnek, mert ők jó emberek, akik felelősen gondolkodnak a bolygó jövőjével kapcsolatban.
Csak azt felejtik el hozzátenni, hogy szinte az összes termékük, bakancsok, hátizsákok,parkák, pólók stb. amiket büszkén viselnek forradalmár ifjaink a budai villákból, mind kőolajszármazékból készül...
márc. 29. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/26 anonim válasza:
A Stellantis, Toyota és több más gyártó még csak most kezd majd újgenerációs benzimtotorokat fejleszteni. Szóval még jó pár évig velünk lesznek, ha nem is olyan számban mint eddig.
márc. 29. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
8/26 anonim válasza:
Az EU-ban jelenleg 2035 a határidő az autókra. (De folyamatosan tolják ki)
Utána is lehet belső égésűt eladni, de csak karbonsemleges üzemanyaggal működhet.
A kisgépekre és magára a benzinre sincs ilyen határidő.
márc. 29. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
9/26 anonim válasza:
Még legalább pár évtizedig. Gyorsan és teljes mértékben nem lehetséges áttérni az elektromobilitásra, jelenleg sem az anyagiak sem a megújuló energiaforrások nem biztosítottak olyan mértékben hogy ez megvalósítható legyen egy-két évtizeden belül. Meg ugye maga az áttérés sem épp kíméletes lenne a környezetnek. Plusz jelenleg az is kérdéses, hogy 10-15 év múlva mit kezdünk majd az elhasználódott akkumulátorokkal, az újrahasznosításuk csak részben megoldott. Plusz kérdés hogy a gyártásuk és újrahasznosításuk közben mennyi károsanyag keletkezik.
márc. 29. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
10/26 anonim válasza:
#8 Végül offolták ezt a határidőt. Utána is maradhatnak ahogy mondod szintetikus üzemanyaggal. Bár ez inkább az olajcégek feladata lesz nem a járműgyártóké.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!