Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme lesz a vezetés...

Mi értelme lesz a vezetés nélküli járműveknek?

Figyelt kérdés
14 éves fejjel mondom ezt: szerintem ennek semmi értelme nem lenne, mert vezetni csodálatos dolog, és az autók is szerintem tökéletesek azon a fokon ahol most vannak. Ti hogy vélitek ezt?
2014. dec. 8. 19:45
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

De bocs, nem akarok ebből vitát indítani. Leszólni sem akartalak.

Kinek ez tetszik, kinek az.

Szép élményeket kívánok a Chevy-vel! :)

2014. dec. 8. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Valamokka:


Igen, azt én is el tudom képzelni, hogy milyen érzés lehet, csak közben olyan " furcsa " hogy maga a gép " elrejtve " dolgozik, nem jön át semmi hatás az erején kívül.


Hét éve van meg a Chevy, de még mindig libabőrös lesz a hátam, ahogy a kulcs elfordítása után hörren párat majd jön a jellegzetes bugyogása az alapjáratnak. :)

2014. dec. 8. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 Wadmalac ***** válasza:
Én is szeretek vezetni, nagyon is, de el kell fogadni, biztonságosabb világ lesz, ha sok mostani sofőr kezéből egy megbízhatóbb automatika kiveszi a volánt.
2014. dec. 9. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Mondjuk kicsit már eltekeredik a témától, de tegnap még úgy a fejemben maradt ez a kérdés: Mi lesz ha túl sokat " gondolkodnak " majd. Mi lesz, ha épp maguktól vagy valami hiba folytán úgy döntenek, hogy nem azt teszik amit szeretnénk?

Most mindenki Terminatorra meg hasonlókra gondol, de így belegondolva nem is annyira lehetetlen dolgok. Ha egyre több mindent bízunk gépekre, ráadásul " gondolkodó " gépekre, akkor annak is megvan az esélye, hogy hamar " okosabbak " legyenek mint mi...

2014. dec. 9. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Előny:


Vezetni nemtudó emberek is elintézzék a dolgaikat a városban, vagy távol élő idős rokonokért elmegy a kocsi magától, és nem lesz gond, hogy akkor nem tudok készülni a szentestére, mert ma délelőtt a rokonokért kell menni.


Hátrány: Ha a kocsi rosszul méri fel az útviszonyokat, és esetleg letilt (nem indul el) bár ez a jobbik eset. A gáz akkor van, amikor nedves út helyezz szárazat ír vagy érzékel. Ez esetben a kocsi nem készült fel az olyan helyzetekre, hogy csúszósabbak az utak satöbbi. De én azt is elképzelném, hogy kalibrálni kellene őket, mint a régi érintőképernyős nokiákat. Hogy fékezz itt. Huzasd ki 4,000-ig ott, csinálj elkerülő manővert...

2014. dec. 9. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Wadmalac ***** válasza:

Egy központilag irányított városi forgalom sokkal kisebb utazósebességgel is jobb átlagsebességet produkálna, gyorsabban jutnánk A-ból B-be száguldás és ezért sokkal kisebb balesetveszéllyel.

Ha a teljes forgalom irányított, nem kellenek pirosnál ácsorgások, nincsenek dugók.

Egy ilyen automatizált városi forgalom nem kellene, hogy 30-40-nél gyorsabban hajtson ahhoz, hogy gyorsan, időben ott legyél a célodnál.

2014. dec. 10. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!