Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1,9 TDI 110 lovas IV-es...

Jumas kérdése:

1,9 TDI 110 lovas IV-es golfom 2000 fordulatnál egy ideje letiltott, visszalassult. A turbó szívócsőn keletkezett egy vágás onnan nyomja az olajat kifelé. Mi lehetett az egésznek az oka, illetve a szívócsőben normális, hogy olyan sok az olaj?

Figyelt kérdés

#Golf IV #turbó szívócső
2016. jún. 17. 22:16
 1/8 Petya183 ***** válasza:
A vágás se normális ahogy az olaj és a tiltás se. 80%-ban turbó cserére tippelek, cső le,nézd meg lóg e a tengely
2016. jún. 18. 03:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
1,6 Crdi ugyanígy tiltott, de üzemanyag szűrő csere és megy mint a golyó, ugyan van benne 350e km :D A turbó is fütyül, és néha csak úgy leáll, de ez más tészta, befecskendezési elektronika szórakozik :/
2016. jún. 18. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Turbó szépen fütyül, csak bosszant, hogyan kerül a szívócsőbe olaj
2016. jún. 18. 10:59
 4/8 anonim ***** válasza:
Valamennyi olaj kerül a turbócsőbe mert tökéletesen tömített turbó nincsen, de a mennyiség már nem mindegy. Ha sérült a cső akkor azt ki kell cserélni, ott elmegy a nyomás, nem megy az autó vagy akár a motorvezérlő is vészüzemre kapcsolhat. Ha nem kell brutál sokat utánatölteni a motorolajnak (1000km-enként 1 litert vagy ennél többet) akkor nem kell aggódni miatta. Viszont néha nem árt kidzsuvázni az intercoolert és a csöveket.
2016. jún. 18. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Nem vettem észre, hogy rengeteget evett volna csak amikor vágás keletkezett a szívócsövön akkor kezdte ott kifelényomni
2016. jún. 18. 13:30
 6/8 anonim ***** válasza:
Jó, akkor azzal annyira nem kell foglalkozni, de a cső az cserés.
2016. jún. 18. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:

Turbócső egyszerűen elfáradt, ennyi. Találkoztam pályám során elég sokkal. Csere és kész.

Olaj az kismértékben oké. De a turbótengelyt meg kell nézni, hogy van-e lógása. Max 1mm-t lóghat. Ha annál nagyobb akkor csere vagy felújítás. Nem szabad húzni halasztani, mert ha elszabadúlnak a turbinák akkor aztán zsebbenyúlós lesz a téma.

Fontos, hogy mindig az előírásnak megfelelő olajat használj. A turbó erre egy ídő után /pl. sok a km./ igen kényes.

2016. júl. 22. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Ha fütyül, az már lóg...
2016. dec. 15. 02:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!